Ana Princess

23 09 2009

buna la toala lumea va rog ajutati-ma simt k vreau sa mor sa nu mai stiu nimic nimeni.vreau sa imi raspundeti urgent k altfel am sa fac o prostie mare si vor suferi doar 2 persoane mama si barbatul meu.tot calvaru asta a inceput pe 24 iulie 2009 knd barbatu meu a fost arestat pentru o talharie.suntem de 2 ani impreuna am trecut prin multe impreuna am fost si gravida si multe multe alete chestii ne iubim foarte mult in scrisori el in spune k ma iubeste si nu ma lasa.stiu k a gresit knd a facut asta dar vroia sa ne luam o masina masa nu ii dadea bani servici nu gasea deloc.i-a trecut chestia asta prin cap.el nu e in stare sa omoare nici o vietate dar s-a intamplat chestia asta oricui ii se poate intampla.tream printr-o perioada grea de tot facuse si un fel de depresie din cauza asta a facut am consultat si un psiholog sa ma lamureasa de ce a facut asta si diacnosticu afost depresia.tot incercam sa iau legatura cu soacra mea si se dadea la fund nu imi raspundea la telefon nici la mesaje si asa am trait din iulie panana acum maine se fac 3 sau doua luni am slabit foarte mult sunt foarte stresata si asa am ajuns la concluzia k sa ma omor, avocat are se lupta pentru el dar asteptarea asta ma omoara k sa aflu acum cateva zile de la verisoara lui k nimeni din familie si tot orasu spune k eu sunt de vina cu tot ce s-a intamplat lui nu suntem cununati momentan k vroiam de toate si el trebuia sa mi le ofere dar de 2 ani de zile nu am auzit-o pe masa vreodata sa mergem la mare cu ea sau sa ne dea ea bani de mare in schimb mama facea tot k sa ne fie bine si ne dadea chair daca in unele momente nu avea face pe dracu in 4 sa ne dea si sa-mi zica verisoara lui k masa i-a oferit mult mai mult si ii va orferi mult mai mult decat pot eu sa ii dau vreodata.knd l-am cunoscut era mai golanel asa dar de cand sunt cu el s-a schimbat foarte mult abia mai iesea cu prietenii lui stateam numai impreuna si nu ma lasa nici o clipa singura.la telefon knd vb cu el din puscarie si primesc scrisori de la el imi spune k ma iubeste si sa nu renunt la el k eu sunt viata lui si eu ii spun la fel pentru k asta simtimsi daca renunt el fara mine nu poate sa traiasca k eu sunt aerul lui.nu e nebun stati linistiti ne iubim foarte mul.va rog sa ma ajutati sunt disperata nu stiu ce sa ma mai fac vreau un raspuns mi-e cam frika k daca eu fac cv si el o sa faca la fel asa k ca va rog sa ma ajutati sa trec peste chestia asta.va multumesc anticipat.o sa va mai povestesc si alta data ce s-au mai petrecut in astia 2 ani petrecuti cu el.da-mi un sfat urgent.

Acțiuni

Information

4 responses

23 09 2009
addsalu

Draga Ana,

O sa iti spun Ana Princess, si asa iti voi numi si “categoria” ta, pe care o vei gasi in coloana din partea dreapta. Motivul? Avand in vedere ca mai avem cateva membre ale grupului nostru cu numele “Ana”, si ca trebuie sa va putem diferentia intr-un fel sau altul, si inspirat de povestea ta si de alte elemente pe care sunt convins ca le-ai intuit deja, am convingerea ca este un nume care ti se potriveste. La urma-urmei, tu esti printesa lui, nu-i asa?

Dar sa trecem la ce te doare. Se vede ca esti foarte agitata si ca ceva te-a tulburat foarte mult, atat de mult incat sa ajungi sa ai astfel de ganduri. Imi place insa faptul ca te gandesti la cei dragi tie si ca realizezi faptul ca un astfel de gest nu se poate sa nu aiba consecinte tragice. Asa ca cel mai bine este sa incerci sa te linistesti, si apoi sa ne povestesti acele detalii pe care ni le-ai promis despre cei doi ani petrecuti de voi impreuna. De asemenea, as vrea sa te concentrezi putin si sa incerci sa ne relatezi si ce anume a declansat toata aceasta criza in viata ta. Da, problemele inteleg ca exista de ceva vreme, insa trebuie sa se fi intamplat ceva de curand care sa fi pus “capac”, intr-un fel sau altul, si sa te fi determinat sa te gandesti la sinucidere.

Intre timp, repet, te rog sa incerci sa te linistesti. De obicei, in astfel de situatii, cel mai bine este sa vorbesti cu cineva – fie fata in fata, fie aici, in scris. Foarte multi considera chiar ca aceasta a doua varianta – sa scrii aici – este chiar mai comoda si o prefera pentru ca, pe de o parte, se simt in siguranta – nu stie nimeni cine sunt in realitate, nu le vede nimeni chipul, nu le aude vocea, nu le vede lacrimile din ochi, care curg de multe ori atunci cand ne varsam amarul in scris… Si, sa mai stii, un ceai caldut este de asemenea un real ajutor. Ceaiul poate fi din sunatoare sau tei – ambele sunt foarte bune pentru astfel de situatii – primul are efect antidepresiv, iar cel de-al doilea are efect calmant… si chiar ajuta, vei vedea!

Sinuciderea chiar nu este o solutie! Daca te sinucizi nu il vei putea scoate din inchisoare mai repede, nu ii vei putea influenta sentinta si nici nu vei putea fi cu el. NICIODATA! Gandeste-te ca, oricat de indepartata ar fi eliberarea lui, exista o zi in care veti putea fi impreuna… Si ca pana atunci va puteti scrie, puteti vorbi din cand in cand la telefon, il poti vizita, va puteti chiar casatori! Stiai asta? Exista multe cupluri care s-au casatorit in inchisoare… Si asta le da celor de acolo o speranta, ceva de care sa se agate cu disperare, ceva spre care sa priveasca, ii ajuta sa isi faca planuri de viitor… Ei bine, singura modalitate de a da cu piciorul DEFINITIV relatiei voastre este sinuciderea! Acum vezi de ce spun ca este cea mai rea varianta pe care o poti alege?

In plus, asa cum intuiesti, este posibil ca si el, care te iubeste atat de mult, sa faca acelasi lucru… Vrei sa ai moartea lui pe constiinta? Esti gata sa iti asumi o asemenea povara IMENSA? Chiar merita el sa ii faci una ca asta? Chiar nu meriti si tu, dar si el, sansa de a fi impreuna candva, de a va intemeia o familie, de a o lua de la inceput? Merita oare ca, printr-un astfel de gest necugetat, sa dai cu piciorul la tot? Si pentru ce? Pentru a muri? Pentru a fi lipsita de toate aceste bucurii de care ai putea avea parte?

Gandeste-te apoi la mama ta, care spui ca v-a ajutat atat de mult… Gandeste-te ca nu mai e tanara, si ca inima ei poate ca nu ar putea suporta o asemenea lovitura… Vei trai, iti vei intemeia familia pe care o visezi, vei avea poate copiii tai, si vei ajunge sa intelegi ca cea mai grea lovitura pentru un parinte este sa isi inmormanteze propriul copil… De ce sa ii faci una ca asta? Pentru ce zice lumea? De gura lumii?

Gandeste-te ca nimeni, niciodata, nu a reusit sa ii impace pe toti si sa ii faca pe toti sa il iubeasca si sa il vorbeasca de bine… Chiar crezi ca le vei schimba parerile daca te omori? Oare nu vor spune ei “vezi, ti-am zis noi ca am avut dreptate, si ca se simtea vinovata… de-aia s-a si omorat…” De ce sa le dai satisfactia asta? Nu, Ana, in nici un caz. Tu TREBUIE sa traiesti, auzi? Trebuie sa traiesti, sa lupti pentru a doua sansa… Pentru ca nu este doar sansa ta, este si sansa “omului tau”, si sansa de a le face o bucurie parintilor tai, mamei tale, celor care tin la tine si care nu iau in seama rautatile altora…

Oamenii vor spune mereu rautati… Dar noi trebuie sa invatam sa mergem mai departe, sa ne gandim la lucrurile cu adevarat importante, la ceea ce conteaza cu adevarat, nu la vorbele lor… Relatia voastra, dragostea voastra, viitorul vostru… astea sunt lucrurile care conteaza cu adevarat… Vorbele oamenilor de nimic astazi sunt impotriva ta, maine vor fi impotriva altcuiva… pentru ca asta le e felul… Iti spun, nu merita sa le dai atentie si satisfactie… In schimb, mama ta, “omul tau”, tu insati – meritati sansa asta! Nu ti-o refuza, si nu le-o refuza nici lor!

Asteptam sa revii! Vei vedea cum, cu putin ajutor si cu sprijinul acestor oameni minunati de aici si, mai ales, al Bunului Dumnezeu, toate lucrurile se pot schimba in bine! Trebuie doar sa ai putin curaj si rabdare!

Cu prietenie,
Adrian

PS Te rog sa ne scrii in noua ta “categorie” – pe care am numit-o, cum spuneam, Ana Princess, si pe care o gasesti in coloana din partea dreapta. Adica exact aici unde esti acum.

24 09 2009
ana

buna inca o data !adrian kiar ai avut dreptate cu numele chiar asta sunt printesa lui.haideti sa va spun cum ne-am cunoscut. era intr-o vineri cu o sapt inainte de SF Mihail si Gavril eu aveam o relatie cu un baiat de vreo 2 sapt nu ne intelegeam deloc si in seara aceea magica knd ne-am intalnit st time prietenu meu mi-a spus k e la tara si eu am intrat pe mess iar un vechi prieten m,a invitat la o petrecere in fine am acceptat si chiar nu aveam chef de petrecere dar am iesit..pana sa plec a trebuit sa ne stragem la mine in fata blocului si atunci apare el printul meu alex in seara aceea nu am schimbat decat cateva vorbe dar a fost de ajuns mi-am dat seama k e sufletul meu pereche nu a fost nimic knd veneam acasa cu amicul meu k trebuia sa ma aduca acasa l-am intrebat daca il cunoaste pe alex si a zis k da in fine baiatu asta nu a facut mare lucru a doua zi intra pe mess un vecin de-al meu care e cel mai bun priten al lui si am vorbit mai multe despre el si mi-a zis k si lui i-a placut de mine si k ar vrea sa ma cunoasca.in tot acest timp baiatul acela de care v-am spus nu a mai dat nici un semn…..in fine peste cateva zile adik in seara de 8 noiembrie 2007(joi)am aflat id lui si m,a acc in lista lui si am intrat in vorba i-am spus cine sunt i-am zis la multi ani si m,a intrebat daca ies in oras la o cafea i-am zis k nu pot k maine am scoala.oki mi-a cerut nr de telefon si nu i l-am dat si am zis k daca e cv mai vb pe net sau in club vineri .vineri fostul meu prieten era si el pe acolo prin club si nici nu l-am bagat in seama pentru k nu merita ..asa si prieteni nostri au inceput sa bata apropouri ba cand dansam ne impingea unu in altu si asa ne-a impins vecinu meu unul in altu si atunci el m,a luat in brate si nici k mi-a mai dat drumu seara aceea de 9 noiembrie am avut fluturasi in stomac pot sa zic am inceput sa facem poze si knd m,a dus acasa ne-am sarutat cred k a fost inceputul a doua inimi care s-a transformat in 1.mama a zis sa nu ma prinda cu el k e traficant de droguri k e o gorila de ce a ajuns mama la chestia asta va spun eu in seara knd am vorbit pe mess imi daduse nijte poze cu el si era luat mai deaproape e facut are acolo muschi dar are 1.78 si eu 1.74:D in poza parea altfel ….i-am zis lu mama k vina sa ma ia de acasa si nici nu am apucat sa termin si a si sunat mama gata stai sa vezi ce ii fac si knd deschide usa il cheama inauntru sa vb cu el sa ii spuna k daca nu are grija de mine unde ii sunt picioarele acolo ii va sta capu si sa adaptat oricum nu a fost k altii kre dupa ce se intalnesc cu mamele fetelor deja incearca sa le lase asa incet incet…in fine am iesit in oras si cand am venit acasa mama mi-a zis k sa o iert k a avut alta impresie de el dar e bine daca ma inteleg eu cu el ma lasa mama e o persoana kre se sacrifica pentru mine daca mie mi-e bine ii este sii ei.eu acum sunt clasa a 11-a la liceul de arta la profil de arhitecutra.si am zis daca nu va iesi pana la 18 ani knd ii fac eu ma duc la inchisoare si ne luam.i-am trimis o scrisoare ieri.si dupa ce vam scris voua parca ma simtit k nu e bine k nu ma simt bine ma sunat si mi-a zis k sa sa stau linisitata k nimeni si nimic nu ma va lua de langa el si k tot eu raman viata inima sufletul lui.va spun dupa vreo 3 luni de cand ne-am cunoscut am facut-o eu era virgina si parca iubirea pe zi ce trecea era tot mai mare si acum e si mai mare asa anu trecut am ramas si gravida noi am vrut el are 21 eu acum am 17 nu mi se pare o diferenta mare acel copil nu a putu veni pe lume k am fost nevoita sa-l dau afara tatal meu nu e in tara iar eu stand cu mama am vorbit toti 3 si mi-a zis mama k nu e bine ce fac si pana la urma cu greu am acceptat sa fac asta (sa-l dau afara)o luna dupa aceea abia vorbeam si ma simteam goala pe dinauntru e o senzatie aiurea el a fost in orice clipa moment alaturi de mine mama ne-a certat dar si-a dat seama k nimeni nu poate sa ne desparta si a renuntat la chestia sa nu ma mai lase sa vb cu el.stateam si ma gandeam acum de cand e el la inchisoare k daca faceam acel copil poate k era altfel si nu se mai ajungea aici sau k poate asta e pedeapsa pentru k am facut ce am facut.vedeti v-am spus mereu eu mama si alex nu va puneti intrebarea oare de ce nu am spus nimic de mama lui kva dati seama in 2 ani de zile trebuia sa ii cunosc si parintii mama lui este despartita de taicasu si este recasatorita cu un turc.femeia aia nu este mama va spun sincer este o hiena si-a ajutat tot neamu sa devina oameni dar acum knd trebuia cel mai mult sa-si ajute copilul i-a zis in fata m,am saturat sa ajut pe toata lumea tu descurca-te singur si sa faci ce vrei bani nici nu va zic k abia ii dadea bani.mereu am avut eu si pentru el nu regret k i-am dat bani k este omul meu si va fi pana knd moartea ne va desparti .ma mir k se duce acum sa ii duca nijte bani si la vorbitor eu momentan stau acasa pentru k de 2 saptamani am piciorul in ghips si nu am mai putu sa ma duc la el ….turbez de dorul lui va spun sincer nush eu nu am mai auzit doi oameni care se iubesc asa de3 mult bineinteles k ne mai certam k dragoste fara cearta si gelozie nu e dragoste……abia astept acum pe 5 octombrie are instanta si speram sa fie totul bine si sa se judece in libertate…..va spun sincer k este jumatatea mea si va multumesc mult mult pentru sfaturi …astept sa-mi puneti si intrebari sunt dispusa sa va raspund ….eu vreau sa traiesc sincer multumesc mult pentru ajutor acum mi-am dat seama as fi pierdut tot visele mele cu alex speratele noastre tot multumesc foarte mult …o sa va mai scriu astept intrebari daca vreti …va poop si o sa va mai povestesc inca o data vreau sa stie toata lumea k alex e viata mea si inima mea si sa va multumesc inca o data :*:*:*

26 09 2009
addsalu

Draga Ana,

Ne bucuram mult de tot pentru ca lucrurile nu iti mai par atat de sumbre acum. Intr-adevar, povestea ta este tare tumultuoasa… Asa cum am mai spus, asculta pe toata lumea si trage concluziile care crezi ca ti se potrivesc. Daca ai aceasta relatie frumoasa cu mama ta si daca ea te sprijineste, te sfatuiesc sa discuti cu ea si aceste framantari si temeri ale tale. Sunt sigur ca vei gasi in ea mereu un umar de sprijin in momentele grele. Cat despre cei care nu va plac, este doar problema lor. Nu poti impaca mereu pe toata lumea.

In privinta geloziei, voi sunteti cei care stabiliti limitele relatiei voastre si pana unde vreti sa mearga. Daca sunteti hotarati sa mearga inainte si daca el e hotarat sa se schimbe in bine si sa faca tot ce tine de el pentru a avea grija de tine, pentru a-si intemeia o familie, cine poate fi impotriva voastra?

Mult succes atunci, la proces, si orice ar fi nu uita ca atata vreme cat esti in viata iti poate fi mereu mai bine, si ca oricat de grele ar fi situatiile si provocarile cu care te-ai confrunta, alegand sa traiesti le poti birui!

Cu prietenie,
Adrian

(si sunt sigur ca sunt si in asentimentul celorlalti membri ai grupului de suport)

PS Ori de cate ori simti nevoia sa vorbesti cu cineva, de acum stii unde ne gasesti… Suntem aici oricand, si incercam sa raspundem in cel mai scurt timp posibil!

10 11 2009
Alina

Ca sa nu te piarda, mama ta va trebui sa va finantzeze mareu? El te va intretzine, comitzand cate-o „mica” talharie, din cand in cand, iar mama lui ar trebui sa contribuie la escapadele voastre la mare? Asa atzi fi fericitzi, pana cand ? Daca te iubeshte si-l iubesti, poate ca vetzi gasi alte solutzii de a va intretzine si de a va perminte cate un sejour la mare ! Ce zici, n-ar fi mai bine sa vorbitzi amandoi despre lucrurile astea ?

Lasă un răspuns

