Tenoru

30 05 2009

Buna am regasit situ acesta din intamplare pe google ..sa va povestesc cate ceva din viata mea ..
eu ..sunt un baiat de 18 ani ..pe numele adevarat MMC. si povestea mea de viata suna cam asa ..vaa roog ..sa nu ma judecati si sa intelegeti prin ce trec aproape in fiecare zi ..
Totul a fost bine ..pana la varsat de 12 ani ..Eram un copil inocent si era preten cu tata si intr-o zi de 17 martie o zi de luni …era zi de munca …si seara precedenta adica duminica iam zis tatalui meu sa isi ia liber k sa mergem la pescuit ..k era pasiunea noastra …si a plecat catre servici si ..sagrabit la un semafor si habar n-am ..si l-a lovit o masina ..amurit …si mam trezit dimineata nu era decat mama si eu akasa si a venit o vecina si a spus “barbatu; a fost lovit de o masina ” , neam dus la morga nu uit cat traiesc faza aia ..si noaptea depriveghi ma straduiam sa inteleg ..sa simt dar credeam k totul va fi bine si mama mia zis k totul va fi bine k va fi k inainte ..
Dupa 6 luni a adus acasa un tip cu plete ( acasa ..si a zis k ie preten ..il cheama eugen ..si pana la varsta de 15 ani mia facut viata un calvar..dar sa va zic viata mea pana atunci pana la varsta de 15 ani . ,mama nu imi mai dadea atentie si mi se rodea sufletul knd in linistea serii auzeam tipete …de..stiti voi ..placere ..se trezeau diminieata si isi vedea de viata k si cum tata ar fi un nimeni ..metoda mea de revolta era spiritul mai rebel..dar nu avea nici un efect ..ea nu se mai ocupa de mine..si am inceput sa ies pe afara sa pierd nopti ..am dat de golan ,vagabonzi ..si am inceput sa furam ..ma simteam asa bine k aveam banul si mama ma aprecia ..desi aveam doar 13 ani ..doar atat ..mama nu ma intrebat de unde ii am ..ii dadeam banii in mana mai imi lasam si eu de buzunar si totul era bine ..era pe dracu ..cu banii aia eugen isi mai lua bautura ..si knd venea beat acasa ..ma batea . ..si k sa evit asta nu mai veneam cateodata acasa o noapte intreaga ..cand stiam k e beat ..si dormeam pe o caramida ..la lumina unui foc ..impreuna cu altii si beam si facem alte chestii ..
intr-o seara nam mai iesit pe afara si am stat pe canapea ..knd am auzit usa trandindu-se si a venit el mort de beat ..si ma snopit in bataie cu o curea dinaceea groasa ..si am inceput sa il urasc si pe el si mama ..totul a fost xact in ritmul asta pana la 15 ani ..knd sincer sa fiu ..iam pus mana in gat si iam zis k daca se mai atinge de mine ii rup gura ..si dupa de cate ori aveam ocazia il loveam ..dar apoi am avut scandal cu frateso ..in fine ..partea asta oricum nu a fost frumoasa ..apoi ..la vartsa de 15 ani ..am vazut o fata frumusik , era raza mea de soare ( era linistita si buna ,tandra si ma intelegea ..inceputu relatiei nu are rost sa il detaliez ..era frumos am cucerit-o eu fiind ..un tip dintr-o brigada ..(parintii ei sunt plecati si akm si ea sta cu bunica si fratele ei .dar in ultimul timp e singura )… era totul frumos am stat impreuna ceva timp si ne intelgeam de minune si la liceu am ales sa fim in aceasi clasa si asa cum sunt am intrat al 14-lea pe scoala deci totusi vedeti ..defapt ..aveti orizontul deshics sivedeti cate eforturi fac ..si am rfacut ,akm bune sau rele ..:(
la varsta de 16 ani am dat de alti prieteni kre furau sa zic asa lucruri mai mari ..si am inceput sa o ard si eu cu ei ..cat despre relatie a fost buna ..dar neam despartit ..pt k eu nu o puteam iubi k o femeie ..ci k o sora .. sau nici eu nu stiu …
lucrurile au evoluat in mare parte in rau ..si in ianuarie(anul acesta) am avut o tenta de suicid ..si am cunoscut pe cineva .pt kre nu am simtit niciodata asa ceva ..e iubirea aia calda respectuoasa ,tandra ,e cel mai frumos sentiment .. sincer o iubesc pentru k ea mia definit viata ..si ma facut sa vad lumea altfel ..dar problema e ca ea e rece si materliasta ..Nu ma iubeste ..si din orice motiv era cearta ..si apoi am luat si eu atitudine ..faza e k ea e ..materialista ..si e mai usuratica ..am vazut in ea expectia ..mam gandit k ma intelege , k a trecut si ea prin multe ..si la inceput a fost frumos ..am avut incredere in ea ..dar akm nu mai cred un cuvant din ce imi zice ..insa nu pot sa nu o iubesc ..EA e nepasatoaree ,Nu ma iubeste ..si desi eu dau tot adica dadeam ,:(( ea niciodata nu a vazut k pentru ea am multe sacrificii ..si imi reproseaza k nu o inteleg ( knd defapt habar nu are ea sau defapt are si se foloseste de asta sunt precum o papusa pentru ea ..si am decis sa imi tai singur sforile si sa ma duc mai departe ..
Ne-am despartit de 3 ori k sa zic asa ..pentru k ea … de paste sia gasit un tip , inainte a mai avut unu , luni ia zis kiar fostei mele prietene k sa indragostit de un baiat de la ea din clasa ..si ea zis ce au facut ei la disco ..si ia mai zis de un alt baiat cu care se intalnea mai rar dar cu care tinea legatura ..asa ca neam despartit ….
am uitat sa va mai zic ceva ..in februarie ..mama a ramas insarcinata si vedti si d-vaostra cum sta treaba am convins-o sa avorteze ..
Mam saturat pur si simplu ma simt ..ghinionist ..orice as face nu pot scapa ..ma simt neputinciios (..nu aveam eu nevoie de dragoste ..dar intelegeti-ma pentru mien orice pers kre vb mai frumos cu mine ajung sa o iubesc,,pentru k tata si mama pot zice k nam mai avut ..si nimeni nu mia dat nimic ..decat singura persoana e fosta prietena care ma intelege si ma ajuta ..si catiava prieteni ..
am decis ,,k e de ajuns..am primit multe palme de la viata si ..o sa pun punct .. apropo asta nu am vrut sa o scriu dar o scriu ..Cum v-ati simti voi daca ati sti k mama a facut parcarea .?ganditi-va cum e sufletelul meu ..doar un moment …e rupt in bucati ..in mii de bucatele ..o sa mai scriu pe site cat mai raman printre ..pe aici .. …VA MULTUMESC ..MULT SI AVETI GRIJA DE VOI ..SUNTETI PERSOANELE “VIRTUALE” CALDE …SI VA APRECIEZ FIECARE EFORT POATE MAI BINE DECAT ATI CREDE D-VOASTRA VA MULTUMESC

-va roog sa va uitati k mai este un comment nu un post pentru ca nu am stiu unde sa il scriu si am studiat putin blogul si api am vazut categoria asta …este ora 11 si sincer ma gandesc k va veni o noapte in care se pot schimba multe ..in bine sper ..pentru k noaptea este un sfetnic bun ,asta ii ziceam si unei anumite persoane ..va roog sa ma scuzati inca o data pentru ca am postat la pledoarie pentru viata …:(( daca ma gandesc bine nu prea vreau sa mor pentru k viata a luat multe de la mine si ash vrea sa iau si eu ceva de la ea inainte sa plec daca ma intelegeti …dar ..daca nu mai pot probabil k o sa dau coltul ..oricum nu o sa ii pese nimanui ..decat mie..:(( si lui lory:(( ..dupa ce v-am scris asta ma simt mai linistit

Acțiuni

Information

5 responses

30 05 2009
addsalu

Tenoru,

Am citit scrisoarea ta in dublu exemplar – din ambele locuri in care ai lasat-o. Iti multumim pentru gandurile tale, pentru ca ne-ai impartasit povestea ta.

Cred ca nu trebuie sa iti mai spun si eu ca, oricum, varsta la care esti este una critica. La varsta ta te simti parca prins intre doua lumi – intre lumea copilariei, de care nu ai apucat sa te bucuri suficient si care ti-a fost marcata de o serie de evenimente tragice – moartea tatalui tau, viata de cartier cu furturile si alunecarile ei,,, apoi faptul ca mama ta si-a reluat viata sexuala si, intr-un fel, simti ca l-a inlocuit pe tatal tau (desi, de fapt, sunt convins ca nu a intentionat sa il inlocuiasca, ci probabil a resimtit, la randul ei, singuratatea si lipsa unui ajutor…); in fine, vorbeam despre cele doua lumi – cea a copilariei si, respectiv, cea a maturitatii, in care de asemenea nu iti gasesti (inca) locul. Iata un motiv intemeiat pentru ca varsta ta sa fie una destul de ciudata si fara sa te confrunti cu astfel de probleme.

Apoi, as indrazni sa iti spun cat se poat ede deschis ca motivul pentru care tu percepi atat de dramatic ruperea unei relatii este acela ca ai suferit de o oarecare lipsa de afectiune; tatal tau a murit, mama ta si-a refacut viata… ba a ramas si insarcinata… Probabil ca te-ai simtit tradat si coplesit de toate cele.

Lipsa de hotarare, de determinare din relatiile tale (spui la un moment dat ca nu prea stii ce vrei) as pune-o tot pe seama trecutului tau, dar si a varstei (stiu ca asta nu prea o sa iti placa… da, esti mare, e adevarat, insa inca nu esti adult si e normal sa nu fii implicat mult prea profund intr-o relatie amoroasa… Probabil ca inca nici nu prea ai cum sa iti dai seama ce vrei de la viitoarea partenera, si nu e nimic anormal in asta.

Incearca sa mai cobori putin standardele si sa te mai “domolesti” putin. Renunta la a mai “sta la ea” (oricine ar fi “Ea”) – va veni ea si vremea in care sa stai la ea si sa te bucuri de viata intima; acum insa este mult prea din timp… Incearca sa iti gasesti o preocupare constructiva – de exemplu sa practici un sport, sa iti consumi energia si sa iti tii si mintea ocupata.

Orice ar fi, nu te grabi sa faci vreun gest pripit. Gandeste-te ca, la cei 18 ani ai tai, ai toata viata inainte. Nu este “ea” cea alaturi de care sa te poti simti implinit? E ok, nu e un capat de tara! Chiar daca doare acum, chiar daca esti ranit, gandeste-te ca ai invatat ceva din aceasta experienta si ca atunci cand vei ajunge in situatii similare vei sti ce anume sa eviti, ce greseli sa nu mai faci si asa mai departe.

Toate acestea sunt experiente triste, intr-adevar, insa nu sunt de nesuportat, te asigur! Sunt peste 70 de persoane in acest grup, care ne-au scris pana in acest moment si care au reusit sa treaca cu bine peste ele si iti pot confirma! Important este sa stii ca nu esti singur, si ca nu trebuie sa te inchizi in tine si sa suferi in tacere – suntem aici, dispusi sa ascultam, sa intelegem, sa cautam impreuna solutii!

Capul sus, “tenorule”, si nu uita ca, ajutati de Bunul si de prieteni, toate problemele sunt mai usor de trecut si de depasit!

Cu prietenie,
Adrian

PS Ti-am facut o categorie a ta in coloana din dreapta – “Tenoru”. Asteptam sa ne scrii acolo ori de cate ori simti nevoia sa vorbesti cu cineva. Nu exista limita de timp sau de spatiu, deci ne poti scrie oricand si oricat!

9 07 2009
tenoru-matei

buna….sunt o persoana care s-a cunoscut cu matei prin intermediul internetului…m-am cunoscut cu el pe acest blog, a luat id-ul de aici…despre mine este vorba in publicarea lui,; din nefericire….vreau….vreau sa ma spun k….matei, adik tenoru…a incetat din viata in seara asta la ora 18.40 in urma unui stop cardiac….nu am putere sa scriu….de ce trebuie sa fie viata asa de dura? de ce nu ne putem trai si noi copilaria?:((:((:(( de ce ne loveste asa de tare….nu e corect,nu e corect…:(( matei….nu a mai rezistat problemelor,nu a mai facut fata si….s-a aruncat de pe o scara de aproximativ 35 de metri….si-a rupt tibia stanga,2 coaste, a fost operat la cap si timp de 4 zile a fost in coma de gradul 3. Eu am fost tinuta la curent de o prietena de-a lui pentru k noi nu ne-am cunoscut fata in fata….dar am trait amandoi aceleasi sentimente,am ras, am plans,a fost frumos…pana cand….s-a dus….sper sa ii fie bine acolo…Doamne de ce?:((:((de ce?:((:(( nici nu am apucat sa imi iau ramas bun de la el…de ce unii radiaza de fericire si altii se chinuie sa traiasca de pe o zi pe alta…cauta o bucata de paine sa nu moara de foame…si altii….se ,,scalda” in bani….si mai vorbesc de criza…VIATA NU ESTE CORECTA….o urasc….de ce suferim atatia oameni? daca s-a ajuns la un rateing de 10.000 de persoane pe acest blog…ceva nu este in regula…..dar….nu avem scapare….moartea nu este o solutie….o data te nasti..o data mori…imi pare nespus de rau pentru ce a patit Matei..asa k va rog din suflet,cei care intrati aici,makr un moment de reculegere in cinstea lui Matei si a tuturor celor care au murit prin sinucidere….nu am cuvinte,nu stiu ce sa zic….sa speram doar ca o sa fie bine…am trecut si eu prin multe si inca mai traiesc acele clipe chiar daca vreau sa le ignor… DUMNEZEU SA IL IERTE PE MATEI…:((

10 07 2009
addsalu

Draga A.,

Marturisesc ca am citit mesajul tau in urma cu ceva timp, insa abia acum am fost in stare sa iti raspund. Vestea este intr-adevar socanta si nu putem decat sa ne imaginam durerea din inimile tuturor celor care l-au iubit si pentru care Tenoru – adica Matei – a fost mai mult decat un prieten. Numai bunul Dumnezeu poate sa mangaie inimile indoliate – si spre El se inalta rugaciunile mele in aceste momente!

Cand va fi inmormantarea? Si unde? Daca este in Bucuresti as vrea sa particip, daca nu, as indrazni sa te rog sa pui o floare si o lumanare si din partea mea…

Draga A., oricat ar suna de dureros, astfel de lucruri se intampla si sunt, din pacate, destul de frecvente. Mult prea frecvente, daca ma intrebi pe mine. Vinovatii? Sunt multi… Intr-un fel sau altul, poate ca suntem fiecare dintre noi… Acesta este motivul pentru care unii teologi precum Olivier Clement si John Breck ne indeamna sa ne rugam sincer pentru iertare si pentru puterea de a merge mai departe… in pofida durerii, a lacrimilor si a golului pe care l-a lasat in atatea inimi!

In acelasi timp insa, cred ca este important sa nu ne invinovatim nici peste masura de mult, din cel putin doua motive. Primul este acela ca, in ultima instanta si oricat de dureros si de neinteles ar fi lucrul acesta, a fost decizia LUI. Gestul final a fost alegerea lui si doar a lui… Stiu ca exista teologii in care oamenii se roaga pentru cei morti. Ca protestant, eu cred ca lucrurile privind destinul nostru etern trebuiesc puse in randuiala in timpul vietii (dealtfel, exista suficient de multi teologi ortodocsi si catolici care sustin acelasi lucru). Cu toate acestea, imi doresc din tot sufletul si rostesc, la fel ca si tine, in duh de rugaciune, ca Dumnezeu sa-l ierte pe Matei, pe Tenoru nostru. Si ma rog cu lacrimi in ochi sa ne ierte pe fiecare dintre noi pentru tot ce am fi putut face, spune, scrie sau actiona si nu am facut!

In aceste momente nu pot decat sa ma bazez ba, mai mult, sa ma incred ca si cum ar fi ultimul sau singurul lucru pe care l-as putea lua in calcul acum – promisiunea lui ca ne va ierta, daca ne marturisim pacatele: „Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept, ca sa ne ierte pacatele si sa ne curateasca de orice nelegiuire” (I Ioan 1:9). De asemenea, Biblia spune ca „sangele lui Iisus Christos, Fiul Lui, ne curata de orice pacat” (I Ioan 1:7). Acesta este, dealtfel, si cel de-al doilea motiv pentru care TREBUIE sa trecem peste lucrul acesta si sa mergem mai departe!

Este trist, intr-adevar, sa vezi atatea paradoxuri… sa vezi cum, pe de o parte, sunt unii dintre noi, oamenii, care vor sa isi incheie socotelile cu viata si si-au facut din asta un scop in viata si, pe de alta parte, sunt altii care ar da orice pentru a putea trai… care se supun la tratamente groaznic de chinuitoare pentru a invinge cancerul si alte maladii incurabile… Poate ca nu ar fi rau pentru noi, ca grup, sa ne gandim mai des la acestia din urma si, de ce nu, la toti acei parinti, iubiti, iubite, sotii, frati, surori ai/ ale celor care parasesc aceasta lume sinucigandu-se… Poate ca, vazandu-le durerea inimaginabila si zbuciumul interior de nemangaiat, ne-am simti motivati sa continuam sa traim, sa ne luptam, sa mergem mai departe…

Ma rog ca Dumnezeul care si-a vazut Fiul murind pentru ca NOI sa avem viata sa mangaie inimile indurerate si sa priveasca cu mila si indurare spre noi toti! Si, din nou, Dumnezeu sa-l ierte si pe Tenoru, si pe toti cei care nu au gasit taria de a continua! Si fie ca tristele lor decizii sa nu se mai repete! Fie ca noi toti, cei care le citim povestile, sa avem mereu in minte durerea si disperarea pe care au provocat-o si, orice ar fi, sa nu le calcam pe urme!

Al vostru,
Adrian

10 07 2009
lost

Dumnezeu sa il ierte!!!

11 07 2009
ducu

Offfff
i-mi pare extrem de rau sa aud asa ceva.
SA TE ODIHNESTI IN PACE MATEI (TENORU) !!!!!!!!!!!!!
Iti vom aprinde o lumnare si ne vom gindi la tine.
Nu vei fi uitat ,esti unul dintre noi , care a luptat ,care a dorit ceva mai bun , de ce nu sau gasit atunci cind aveai nevoie omeni care sa te sprijine , care sa te ghideze ,poate nu se mai ajungea aici .
AICI PE ACEST BLOG… A RAMAS UN GOL…
DUMNEZEU S-AL IERTE !!!!!

Lasă un răspuns

