Aleyna

22 05 2009

As vrea si eu sa fac pasul acesta dar doar din cauza faptului ca imi este teama nu il fac.Chiar nu am de ce sa mai traiesc,toate imi sunt pe dos,nu am nimik de ce sa ma bucur,nu am prieteni,am toate defectele din lume…:(

lost a raspuns

Buna aleyna si bine ai venit printre prieteni doar asa “virtual”ne pare rau ca treci prin aceasta stare de tristete apasatoare care te duce catre cel mai cumplit si feroce gand sinuciderea…noi te rugam sa faci un Pas catre viata si sa mergi mai departe chiar daca crezi ca, doare cel mai tare … noi vrem sa gasim aceea sursa care te va tine in viata pentru todeauna..noi vrem sa gasim toate calitatile si sa devi pentru noi o adevarata sursa de inspiratie..ce inseamna la tine “toate defectele din lume” pentru noi esti ok asa cum esti si e de ajuns….moarta nu e o rezolvare e doar un esec vei provoca mare durere celor din jurul tau ..noi te rugam sa ai curaj sa mergi mai departe sa simnti ca traiesti nu te impiedica de un singur ciot din viata …numai bine, asteptam noile tale ganduri:P

Acțiuni

Information

7 responses

22 05 2009
addsalu

Aleyna,

Daca vei citi fie si doar cateva dintre povestile reale ale membrilor acestui grup de suport atat de sufletist de aici, vei descoperi un paradox: aproape toti au ajuns in anumite momente atat de deprimati incat sa se priveasca pe ei insisi intr-o lumina extrem de intunecata… Impreuna insa am descoperit ca suferintele sunt mai usor de purtat, ba chiar si sa traiesti nu mai pare chiar atat de inspaimantator… Ba chiar din contra…

Din moment ce ne-ai scris, noi indraznim sa te consideram deja o prietena de-a noastra, pe care ne dorim din suflet sa o cunoastem mai bine, sa o ascultam, sa ii fim alaturi, oferindu-i un umar pe care sa planga atunci cand are nevoie, o mana de ajutor pentru momentele in care “crucea” e prea grea doar pentru tine si, nu in ultimul rand, oferindu-ne noua insine sansa de a te cunoaste si de a afla mai multe despre tine. Stii ce am descoperit aici de atata timp, Aleyna? Ca nu exista oameni care sa aiba toate defectele din lume, ci doar oameni frumosi in interiorul lor, care trec insa uneori prin momente dificile si au nevoie de prieteni pentru a se ridica si a putea merge mai departe. De asta suntem aici, si suntem onorati ca putem face asta!

Ti-am facut o categorie a ta, in coloana din dreapta, si asteptam sa revii acolo cu mai multe detalii, pentru a cauta impreuna o solutie viabila sau, pur si simplu, pentru a te asculta!

Cu prietenie,
Adrian

22 05 2009
addsalu

@ Paul Gabor

Te-am trecut la spam. Te rog sa (re)citesti singura regula pe care am impus-o cu privire la comentarii si vei intelege de ce.

Cu fermitate,
Adrian

23 05 2009
Aleyna

Va multumesc pt. raspunsuri.Vreau sa va explic ce suferinte am…Incep cu scoala.Nu am terminat o facultate asa ca sunt un om ratat din start si nu se mai poate face nimik.Sunt nevoita lucrez ca brutar sau patiser toata viata.Nu am prieteni,defapt as avea nevoie de o prietena cu care sa vorbesc ,sa ies in parc,etc,dar nu am 😦 De mai mult de 3 ani m-a parasit un baiat pe care il iubeam enorm, si am inceput sa mananc mult si am ajuns la 90 de kg de la 60…De 10 luni vb. pe internet cu un baiat turc,si nu ne-am vazut niciodata .Nici eu nici, el nu ne permitem sa ajungem unul la altul.El are nevoie de foarte multi bani sa ajunga aici,aproximativ 1000 de euro.I-am explicat ca ar fi mai bine sa ramanem amici,desi ma doare inima,pentru ca este singura persoana care ma intelege si ma iubeste cel mai mult si normal il iubesc si eu ,si nu a acceptat.S-a taiat pe maini in fata mea(la web) si a zis ca daca il parasesc se omoara.El vrea sa imi trimita bani(in jur de 200 de euro) sa ma duk eu acolo dar parintii mei nu sunt de acord si cred ca nici eu nu as avea curajul sa plec singura.Si la defecte ,asa cum am spus sunt foarte grasa la varsta mea (22ani),lumea imi spune „doamna,iar chestia asta ma face sa ma simt ca am imbatrinit si nu m-am bucurat de viata.Imi este rusine sa merg pe strada,pt ca am sanii foarte mari si simt ca toata lumea se uita la mine ….simt ca problemele mele vor fi asa pt toata viata si nu suport acest gand 😦

24 05 2009
lost

buna aleyna vreau sa stiu de unde ai aceste ganduri negre??cine te tot duce in eroare?facultatea o poti face cand poti si cand ai timp… eu am colegi de 50-60 de ani si nu e tarziu pentru nimeni mai ales pentru tine la numai 22 de ani..nu e motiv de tristete..stii..toti am iubit si toti am suferit si inca suferim… asta e.. nu o poti schimba fiecare are o asa „cadere”…numai cum o depasim conteaza cel mai mult…oamenii pe strada asa sunt ei si asa suntem si noi… ne uitam …ne miram.. batem in lemn.. zicem doamne fereste si trecem mai departe… cu gandul la el/ea uau cat e de ….vai saracul de el/ea ….nu putem face nimic nu poti schimba nimic…prea mult te gandesti la viitor si prea putin traiesti prezentul… esti doar la inceput de drum…daca el te iubeste nu crezi ca e de ajuns o singura persoana sa te placa si te adora asa cum esti?de ce lasi pe alti sa te-ntunece?si nu pretuiesti ceea ce ai deja?totul va fi bine pana la urma,numai bine

24 05 2009
Aleyna

Nu stiu de unde am atatea ganduri negre….nu mai suport simt ca nu sunt facuta pentru aceasta lume.totul in jur ma streseaza.Si daca ma duk la plimbare ma stresez….nu stiu ce sa mai fac,imi tremura tot corpul de stress.Nu ma simt bine in aceasta lume agitata 😦

26 05 2009
addsalu

Aleyna,

Un bun prieten de-al meu avea acelasi complex – cu lipsa facultatii. La un moment dat m-am inscris la a doua si omul si-a facut curaj si a facut si el pasul. La aproape 60 de ani a terminat facultatea (si pe atunci dura 5 ani, nu 3 ca acum, de cand cu sistemul Bologna), apoi a facut si un masterat… La fel si o alta prietena… La 50 de ani, incurajata de noi, a intrat la facultate, a avut si bursa… acum e in ultimul an si e suparata ca a pierdut bursa, intrucat are „doar” media 9,80… 🙂

Deci, se poate face, in nici un caz nu este prea tarziu sa incerci sa faci o facultate, si te asigur ca nu este nici prea greu! Trebuie doar putin curaj si perseverenta, pana treci de ceea ce eu numesc „sindromul primei sesiuni”, cand foarte multi sunt tentati sa renunte. Dupa aceea lucrurile merg de la sine.

Vine vara, vine perioada admiterilor, foarte multe universitati private au taxele mai mici decat cele de stat, examenele constau doar in niste discutii cu personalul de acolo si pe baza mediei de la BAC (care, apropo, nu trebuie sa fie foarte mari)… deci chiar nu vad nici un impediment pentru tine. La 22 de ani, ai toata viata inainte, Aleyna!

In privinta kilogramelor in plus, nu e o lupta pierduta! Exista foarte multe metode de slabit… si chiar daca nu ar fi, intotdeauna se vor gasi barbati care sa aprecieze femeile „cu forme”, cum se spune. Pana si Eminescu, la un moment dat, vorbind despre iubita inimii lui, spunea „Nu e slaba, ci plinita,/ Numai buna de iubita”.

Hai, capul sus! Suntem alaturi de tine, Aleyna! Asa cum ti-am spus deja, iti trebuie doar putin curaj si un dram de hotarare!

Cu prietenie,
Adrian

6 07 2013
carmen

buna ..in legatura cu profesia , si cu facultatea ..vreau sa spun ca esti nevoita su lucrezi ca patiser, acum , nu toata viata ..toata viata o ai inainte ca s afaci alegeri mai frumoase , atunci cand decizi ca vrei sa faci alegeri ..ca urmare la 22 de ani , ai tot timpul sa te gandesti ce vrei sa faci ..brutar , patiser este o meserie foarte frumoasa , faci paine oamenilor , pregatesti produse de patiserie iar oamenii le consuma ..iti dai seama ca tu faci un lucru frumos ? de ce gandesti ca esti o ratata? si Jamie Oliver e bucatar ,si uite cat este d efericit atunci gand gateste ..eu ma uit cu drag la el si ma apuca cheful de gatit de fiecare data… si cati alti oameni fac aceasta meserie cu drag ..daca iti place poti face din asta o arta ..mie mi-ar fi placut sa stiu sa fac prajituri , sau sa gatesc foarte bine , sau sa coafez frumos , sa am acest talent de a executa artistic ceea ce gandesc ..uite cati absolventi de facultate nu au un job sau de la o anumita varsta isi cauta pur si simplu chemarea ..poate unii au facut o facultate de gura parintilor si acum chiar nu mai pot si spun gata ..si fac o schimbare radicala si ajung soferi ..ptr ca le place sa calatoreasca , in loc sa stea la birou ..meseria este o bratara de aur …cauta sa vezi ce-ti place cel mai mult sa faci in viata , tie , sufletului tau , iar daca gasesti ca sufletul se bucura cand faci o prajitura , pai fa-o draga fata pentru ca cel care o mananca mai apoi sa nu fie incarcat negativ gu ganduri rele ..stii ca atunci cand te apuci de gatit ar fi bine sa fi fericita …si eu in viata am parcurs etape rele si inca parcurg ,,dar daca eu nu ma iubesc cine sa ma iubeasca ? daca eu nu vreau sa mestec cine sa-mi mestece mancarea ? daca eu nu vreau sa vad, poate cineva sa vada in locul meu, asa cum as vrea eu sa vad ceea ce vreau sa vad?

Lasă un răspuns

