Cosmin

23 03 2009

nu mai stiu ce sa fac…. nu mai am ce face pe lumea asta…..am bani…..am detoate dar nu o mai am pe persoana iubita langa mine si mi-am pierdut vointa de a trai
Am fost 5 ani impreuna si acum 1 an am lasat-o pentru alta, acum mi-am dat seama ca pe ea o iubesc si am cautat-o dar ea este cu altu si nu mai vrea sa fie cu mine….asa zicea ea… dar m-am intalnit cu ea am stat de vorba si la sfarsit m-a sarutat si m-a strans in brate de nu mai puteam respira asa ca eu cred ca inca ma mai iubeste dar “nu vrea sa-l faca pe ala sa sufere”
eu nu mai pot sunt terminat am fost la ea la servici i-am trimis flori, mesaje….nu vrea sa ma ierte, simt ca nu mai pot face nimic, nimic nu ma mai bucura o vreau doar pe ea.
ce sa fac, poate cineva sa imi dea un sfat? sau daca nu, poate cineva sa ma omoare? multumesc

Acțiuni

Information

9 responses

23 03 2009
addsalu

Cosmin,

Acum am vazut mesajul tau si m-am grabit sa iti raspund. Sunt multe lucruri pe care le poti face, insa unul singur pe care NU trebuie sa-l faci. Si stii bine la ce ma refer.

Esti deznadajduit acum, esti disperat, dar nu face un gest pe care sa nu il mai poti indrepta NICIODATA!

Spui ca o iubesti, ca inseamna enorm pentru tine, ca ea este singurul lucru pe care il vrei… Daca binele ei inseamna intr-adevar atat de mult pentru tine cum spui, atunci gandeste-te la suferinta enorma pe care i-ai produce-o daca ti-ai pune capat zilelor. Gandeste-te la sentimentele de vinovatie cu care va trebui sa traiasca toata viata ei, si NU O FACE!

Stii, exista un proverb biblic care spune asa: “cata vreme traieste un om, tot mai trage nadejde”… Cata vreme traiesti, exista speranta ca visurile tale, sperantele tale sa devina realitate… Cata vreme traiesti, poti nadajdui ca ceva bun, poate chiar mai bun si mai frumos decat indraznesti sa speri acum, ti se poate intampla. Chiar exista aceasta posibilitate! Singura modalitate de a-ti distruge tu insuti aceasta sansa este de a te sinucide…

Gandeste-te la rece. Spui ca singurul lucru pe care ti-l doresti este sa fii impreuna cu Ea… Ce sanse ar fi sa se intample lucrul acesta daca tu alegi, in locul vietii, moartea? Nu este absurd sa iti doresti sa mori in conditiile astea?

Nu, Cosmin, nu este o alegere buna… Raul cel mare nu a fost facut, prietene… Nu da cu piciorul singurei tale sanse reale – care poate fi fructificata DOAR cata vreme traiesti…

Spune-ne povestea ta, si haide sa incercam sa gasim o solutie impreuna! Ti-am facut o “categorie” a ta in coloana din dreapta, si astept vesti de la tine!

Cu prietenie,
Adrian

23 03 2009
cosmin

Multumesc frumos de raspuns Adrian, dar chiar nu mai stiu ce sa fac, asta e singura solutie, am facut-o mult sa sufere, acum 5 min am vorbim cu ea pe messenger si la telefon, tot imi reprosa tot ce am facut si i-am spus de nenumarate ori cat de rau imi pare, ea nu ma mai vrea, zicea ca i-am facut prea mult rau, poate ca are dreptate cand zice ca sunt las ca vreau sa mor dar nu mai conteaza nimic fara ea. am sa scriu mai multe deseara ca acum sunt la servici, poate voi pe acest blog imi puteti reda vointa de a trai, am luat antidepresive dar nu prea isi fac efectul. multumesc

24 03 2009
addsalu

Cosmin,

Am asteptat sa ne scrii din nou „aseara”, cum ai zis. Vazand ca inca nu ai facut-o, uite ca iti scriu eu. Asa cum ti-am spus deja, „solutia” la care te referi nu doar ca nu este „singura” solutie, nu este nici macar o „solutie”. O solutie poate fi numita o modalitate de a obtine ceea ce vrei, nu crezi? Oare poti obtine ceea ce vrei altfel decat ramanand in viata? Oare crezi ca altfel ai vreo sansa, fie ea cat de mica?

Nu ne-ai scris ce s-a intamplat intre voi… O sa te rog sa te concentrezi asupra acestui subiect si sa ne scrii.

Din ce am inteles, ruptura dintre voi i-a cauzat multa durere si frustrari. Cu toate astea, din ce ne-ai scris prima data, inteleg ca inima ei inca are un coltisor pentru tine. Trebuie sa fii constient insa de faptul ca increderea unui om, odata pierduta sau inselata, nu se recastiga cu un simplu telefon sau cu un „imi pare rau”. Ea trebuie sa vada o schimbare constanta si durabila in tine. Ea trebuie sa fie convinsa ca nu va mai suferi, daca te va ierta si daca te va reprimi in viata ei. Va trebui sa te mobilizezi sa o recuceresti, Cosmin, iar asta iti va lua ceva timp si eforturi… Mai mult decat toate lucrurile insa, trebuie ca tu sa stii ce vrei. Nu ce crezi ca vrei, ci ceea ce vrei cu adevarat… Apoi, daca esti convins ca acesta este drumul pe care trebuie sa o apuci, trebuie sa fii constient ca are nevoie de timp si de spatiu. Sa nu se simta presata in nici un fel, sa nu se simta constransa…

Da-i timp sa isi vindece ranile sufletesti, Cosmin…

In privinta antidepresivelor, continua tratamentul, chiar daca nu ii vezi efectele acum. Vom incerca si impreuna, fara nici un fel de probleme, Cosmin. Stii ca poti conta pe noi – sau sper ca stii…

Esti in rugaciunile mele, prietene. Indiferent daca tu crezi sau nu in puterea lor, eu unul cred din tot sufletul in puterea Celui care poate reda nu doar vointa, ci chiar bucuria de a trai…

Cu prietenie,
Adrian

24 03 2009
cosmin

Adrian, am citit ce mi-ai scris si chiar ai dreptate, continui cu antidepresivele
Motivul pentru care nu am scris este acela ca nu am avut net, adica picase si cei de la defecte nu au putut veni…. au spus ca astazi pe seara vor veni, sper sa vina
In privinta Elizei, s-a despartit de ala, am vorbit cu ea la telefon aseara si mi-a spus ca s-a despartit de ala dar problema e ca tot nu vrea sa se impace cu mine, dar am sa-ti urmez sfatul si sa o las sa-si vindece ranile si dupa aceea am sa incerc iar sa o recuceresc, de fapt sa o fac sa aiba incredere din nou in mine ca de iubit sunt convins ca ma iubeste dar mi-e teama sa nu o prosteasca ala sa ii fie mila de el si sa se impace cu el.
Imi cer scuze daca nu sunt coerent dar nu imi pot aduna gandurile, sunt total dat peste cap, nici la servici nu prea imi merge prea roz dar nu este o problema am niste sefi si colegi intelegatori

Multumesc ca ma juti Adrian, numai bine

Cosmin

25 03 2009
addsalu

Cosmin,

Sigur ca atat eu, cat si alti membri ai acestui grup de suport suntem alaturi de tine si vom face tot ceea ce putem pentru a te vedea „pus pe picioare” din nou, cum se spune.

Tratamentul este esential acum. Ai toata admiratia mea pentru ca ai mers la medic, ti-ai facut un consult si urmezi tratamentul. Foarte multi ar fi scutiti de suferinte inutile daca ar proceda in felul acesta…

De multe ori, depresia (acea stare de rau general, de tristete profunda, de disperare) este provocata de un anumit dezechilibru al mineralelor din organismul nostru, sau are cauze pur fizice, pur medicale… Tocmai de aceea, un consult medical general poate identifica acele cauze; acesta este motivul pentru care eu personal recomand o vizita la psihiatru in astfel de cazuri; in calitate de medic, el poate depista usor daca este o problema de tratament medicamentos sau de psihoterapie. Asa cum spuneam, o astfel de abordare te poate scuti de suferinte inutile.

Vei vedea, incet-incet, cum intreaga perspectiva ti se va schimba dupa tratament.

Cu siguranta iti aduci aminte de poeziile pe care le invatam in scoala cu totii, poezii in care, atunci cand autorul era bucuros, intreaga natura canta, era vesela, se bucura sau, dimpotriva, cand el era trist, era plumburie, trista, apele plangeau, codrii suspinau, vantul urla etc. In functie de starile noastre, de dispozitia noastra, mecanismele noastre psihice pot avea unele filtre, care nu ne permit sa vedem decat lucrurile care sunt in acord cu starea noastra de moment. De exemplu, cand suntem deprimati, desi ni se intampla si lucruri bune, desi facem si anumite progrese, nu le putem vedea din cauza acelor filtre; in schimb, remarcam, ba chiar amplificam toate acele evenimente triste, negative…

In fine, nu mai insist cu explicatiile. Am vrut doar sa fii constient de faptul ca acum, in starea ta, este posibil sa vezi doar aspectele negative, desi ele nu sunt singurele din viata ta. Trebuie sa ai rabdare, sa iti iei linistit tratamentul, sa iti ingadui, ba chiar sa iti impui sa te linistesti, sa te odihnesti mai mult, sa eviti alimentele sau bauturile excitante (cafea, ceai negru, mancaruri foarte condimentate etc. – medicul tau curant iti va face o lista, daca nu ti-a si facut-o deja)… In plus, asa cum ti-am zis deja, acorda-i timp si ei si nu iti mai bate capul cu ganduri inutile, de genul „ce ma fac daca o prosteste ala”. Daca te iubeste si daca ea este intr-adevar persoana alaturi de care vei fi fericit pentru tot restul zilelor tale, Cosmin, te va astepta si iti va acorda timp, la randul ei. Acum insa nu trebuie sa uiti ca este o tanara domnisoara ranita, care sufera, si care are si ea nevoie de timp pentru a se gandi la toate detaliile noi din viata ei, la toate implicatiile, la alegerile pe care le va face.

Inca ceva foarte important, din punctul meu de vedere: incearca sa te rogi, sincer si deschis. Poate ca nu ai facut-o niciodata, sau poate ca nici macar nu stii cum sa o faci; insa El stie cu siguranta despre ce este vorba si are puterea de a te vindeca pe deplin. Biblia descrie mai multe cazuri de barbati ai credintei care, la randul lor, au avut probleme cu depresia (unul dintre ei este profetul Ilie – stii tu, cel pe care il sarbatorim vara, cel cu „carul de foc”). Roaga-te asa cum te pricepi, citeste o carte buna (de ce nu, poate chiar o carte-doua din Biblie – eu ti-as recomanda una dintre Evanghelii – Matei, Marcu, Luca sau Ioan, poate dupa aceea si Faptele Apostolilor), mananca sanatos, legume multe, fructe multe, evita alcoolul si tigarile macar o perioada de timp, odihneste-te… si vei vedea cu ochii tai schimbarile…

Cu prietenie,
Adrian

PS Ei bine, fie… ca sa te simti tu mai linistit, ii poti trimite o floare, la un anumit interval de timp… Romantic ar fi sa o gaseasca sau sa o primeasca prin cineva, sa nu se simta presata de tine sau obligata intr-un fel sau altul…

13 03 2011
Eliza

Buna! Am intrat din intamplare si m-am recunoscut printre randuri. Eu sunt fata cu pricina, insa vin cu vesti bune………ne-am casatorit! Multumesc pentru toate sfaturile pe care i le-ai dat sotului meu! Sa te ajute Dumneze……esti un om bun!

13 03 2011
nk

E…asa da !

13 03 2011
addsalu

Draga Eliza,

Bine ai venit si multumim pentru vestile bune pe care ni le aduci! Totul este bine cand se termina cu bine, nu?

Felicitari pentru casatoria voastra, si nu uitati ca, indiferent de cat de greu v-ar fi uneori, IMPREUNA si, mai ales, cu ajutorul Bunului, TOATE lucrurile se rezolva intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu!

Dumnezeu sa binecuvanteze casatoria voastra, sa va ajute sa va iubiti mereu unul pe celalalt si sa fiti mereu sprijinul pe care celalalt sa se poata baza, la bine si la rau, pana la adanci batraneti! Va doresc sa traiti nu mult, ci vesnic!

Si, vorba aia, daca vreodata dati de vreun necaz pe care sa nu-l puteti duce singuri, de acum stiti unde ne puteti gasi!

Cu prietenie,
Adrian

19 03 2011
Eliza

Multumim mult pentru urarile facute……iti dorim la fel, toate cele bune!

Lasă un răspuns

