Ganduri… la 10.000 de accesari

12 03 2009

Am vazut intamplator astazi faptul ca blogul „Ganduri pentru sinucigasi si supravietuitori” a ajuns la 10.000 de accesari. Si asta fara publicitate, fara tam-tam, ci doar pentru simplul fapt ca exista, undeva printre alte milioane de pagini web, ceea ce imi place sa cred ca este un grup virtual de suport pentru cei care cocheteaza cu gandul sinuciderii si pentru supravietuitorii celor care si-au pus capat zilelor.

Marturisesc ca prima mea reactie a fost cu totul alta decat s-ar astepta, poate, multi dintre voi. Nu m-am bucurat, ci m-am intristat. Apoi m-am bucurat. Am fost, intr-un fel, coplesit de un sentiment deosebit de apasator: exista in comunitatea romanilor de pretutindeni atat de multe suferinte profunde, atatea drame, atata disperare, incat sinuciderea este luata din ce in ce mai des in calcul drept o potentiala rezolvare definitiva a acestora… Dupa un an si doua luni in care am comunicat efectiv si afectiv, cat se poate de practic si de deschis, cu zeci de persoane care au impartasit aceasta convingere eronata, pot sa spun, mai ferm decat oricand, ca semenii nostri au extrem de multa nevoie de noi, de timpul nostru, de disponibilitatea noastra de a asculta, de a le fi alaturi, de a le arata ca ne pasa. Nu doar cu vorba, cum fac atatia in campaniile electorale, ci efectiv si afectiv, atat de mult incat sa fim gata sa raspundem prompt, sa oferim cateva cuvinte de incurajare, sa fim gata sa cautam solutii impreuna cu cei care au nevoie disperata de ele, sa plangem si sa purtam impreuna cu ei durerea care le sfasie vietile, sa speram in locul lor pana cand ei insisi vor fi capabili sa o faca, sa fim gata sa le aratam cerul senin care se afla dincolo de norii negri care le intuneca vietile… visurile… sperantele…

Va multumesc tuturor pentru ca mi-ati impartasit acest vis, pentru ca mi-ati aratat ca nu sunt singurul idealist de aici, pentru ca v-ati implicat si m-ati ajutat sa port aceasta povara care, recunosc inaintea Bunului si inaintea voastra, fara voi mi-ar fi fost aproape imposibil de purtat!

Iar voua, celor care ati gasit aici prieteni, mangaiere, ascultare, empatie, ajutor si imbarbatare, va multumesc din suflet pentru increderea pe care ne-ati aratat-o tuturor celor care, de-a lungul timpului, ne-am implicat voluntar in acest proiect! Va multumesc pentru ca ne-ati oferit posibilitatea de a va fi alaturi, de a va deveni – daca nu prieteni, atunci macar impreuna calatori catre un viitor mai bun!

Cu prietenie,
Adrian

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

