Fabian

11 03 2009

salut am 20 de ani si am o poveste neplacuta pt mine.in urma cu 4 luni am incercat sa ma sinucid.mam aruncat d la etajul 4 din cauza bauturii si a gandurilor.tot timpul mi se parea k cei din jur in principal prietenii si cei din familie vor sa profite si sa ma faca sa sufar. am zis k dak ma sinucid scap d toate aceste sentimente.k prin minune am supravietuit.in urma accidentului am avut plamanul perforat d o coasta, 2 inele d la coloana sfaramate si laba piciorului rupta,si inca nu mam ridicat p picioare.timp d 4 luni am stat numai in pat iar eu eram un tip caruia ii placea la nebunie sa ies in oras sa ma plimb.am suferit 3 operatii si peste 1 saptamana trebuie sa ma duc la recuperare.am postat acest mesaj pt k alti indivizi care incearca sa s sinucida din cauza k nu e bagat in seama sa k la parasit sau inselat iubita sa alte motive de genul sa incerce sa s duca la un psiholog si sa ceara sfatul acestuia.viatza este data de catre Dumnezeu si nimeni nu are dreptul sa neo ia decat Dumnezeu.

Acțiuni

Information

2 responses

11 03 2009
addsalu

Fabian,

In primul rand te rog sa imi permiti sa iti multumesc pentru contributia ta aici. Cei care cocheteaza cu gandul sinuciderii au mare nevoie sa afle povestile adevarate ale celor care deja au avut astfel de tentative si, mai ales, au nevoie sa afle cum au putut depasi acele momente crunte, motivatia lor de a trai mai departe si de a nu-si repeta experientele.

Cu speranta ca ne vei ingadui sa aflam mai multe detalii (ca ne vei spune povestea ta), ti-am facut o “categorie” in coloana din dreapta, cu numele tau, unde asteptam sa ne scrii. Multumesc anticipat pentru contributia ta aici, si mult succes in recuperarea ta integrala! Esti in rugaciunile mele, Fabian!

Cu prietenie,
Adrian

21 03 2014
victoria-schogetten

nu pot decat sa lacrimez citind povestea ta ( dar si pe ale altora) avem aceeasi varsta si ma gandesc doar ca ai avut curaj… ceea ce mie mi-a lipsit! cateodata ma gandesc ca Dumnezeu m-a tinut cu dintii lipita de Pamantul asta.. habar n-am, de 5 ani tot traiesc (de la depresia mea cu ale carei urmari continui sa traiesc). Suntem ,,cadavre vii” cred…! Cred ca noi, comunitatea celor sinucigasi dar totusi in viata.. poate ca suntem persoanele cele mai vulnerabile de pe acest Pamant, dar in acelasi timp si cele mai puternice, prin paradoxul cuvintelor astora! Felicitari Fabian! Domnul e cu tine, nu uita sa-L iei si tu cu tine!

Lasă un răspuns

