Aniy

30 12 2008

buna, am intrat pe acest site fiindca simt nevoia sa spun cuiva ce simt ji sa caut un sprijit, un sfat….fiindca nu am ciu sa i-l cer.

Problema mea este ca parintii mei sunt despartiti ji am ramas la tata care sa schimbat foarte mult din cauza noii sale pritene(mama vitrega) ji se lasa prea mult influentat de aceasta pana a lua niste decizii absurde asupra mea.

Ultima prostie (ca sa ii zic asa) este sa stau de revelion in casa ji sa ma uit la ei knd mama l-a rigat cu ceru ji pamantul sa ma lase cu ea.Este asa de dur ji nu prea poti sa discuti cu el.

Uneori chiar am incercat sa-mi iau viatza dar mi-am dat seama k dragostea fata de prietenul meu m-a facut sa renunt la aceasta idee pt moment dar nu stiu knd o sa pot sa indur.
va rog vreau un sfat. va multumesc!

Acțiuni

Information

2 responses

30 12 2008
addsalu

Aniy,

Bine ai venit! Si multumim pentru increderea pe care ne-ai aratat-o spunandu-ne ce-ti apasa sufletul.

Inteleg, din ceea ce imi spui, ca ai pana in 18 ani, parintii tai s-au despartit iar tu ai ales sa ramai la tatal tau (daca am gresit te rog sa nu te superi si sa ma corectezi). Inteleg, iarasi, ca te-a suparat mult faptul ca nu iti poti petrece Revelionul alaturi de mama ta. Atat de mult incat ai vrut sa iti pui capat zilelor si singurul lucru care te-a oprit a fost dragostea fata de prietenul tau. Ei bine, tin sa te felicit pentru ca ai reusit ca, in acele momente de cumpana, sa te gandesti la lucrurile frumoase din viata ta si la cei care te apreciaza!

O sa iti spun acum ceva care s-ar putea sa nu iti placa… Parintii sunt acele fiinte care ne iubesc enorm dar care, din pacate, de multe ori nu se pricep sa ne-o arate… Asta nu inseamna insa ca nu ne iubesc… Uneori insa, ca adulti, suntem atat de caposi si de orgoliosi, incat lasam sa primeze alte lucruri, nu dorintele si interesele copiilor nostri… Asa sunt adultii… parintii… Si oricat de mult ai incerca sa eviti sa cazi in aceleasi greseli ca si parintii tai, te surprinzi cu ciuda, atunci cand te analizezi, sa vezi ca ai esuat tocmai in momentele importante…

In fine… Ti-as sugera sa incerci sa porti o discutie cat se poate de deschisa si de matura cu tatal tau despre problema aceasta. Nu la telefon sau pe fuga, ci intr-un loc linistit, unde sa poti fi doar tu cu el. Eventual invita-l la o ciocolata fierbinte undeva, aproape. Spune-i ca AI NEVOIE sa vorbesti cu el.

Apoi, daca tot nu se rezolva, trebuie sa stii ca ambii parinti au dreptul legal de a petrece timp cu copiii lor. Daca s-au despartit in mod legal, lucrurile acestea de obicei sunt hotarate de instanta, si regula este ca amandoi sa faca in asa fel incat vizitele sa fie echitabile pentru ambele parti. De exemplu, daca ti-ai petrecut Craciunul cu unul dintre ei, frumos si normal ar fi ca Revelionul sa ti-l petreci cu celalalt.

In nici un caz nu trebuie sa recurgi la amenintari fata de parinti… Vei descoperi ca lucrul acesta nu ajuta deloc, ba dimpotriva… “Vorba dulce mult aduce”… stii tu vorba asta romaneasca… e valabila si in cazul tau…

Ti-am facut o categorie a ta si te mai asteptam pe la noi!

Cu prietenie,
Adrian

7 01 2009
addsalu

Andreea,

Nu i-am dat drumul comentariului tau. Ai intuit corect motivul. Citez: „SCZ DAK AM BAGAT CVA JIGNIRI DAR PARCA NU E DREPT”.

Intr-adevar, nu este drept, insa o nedreptate nu se poate indrepta prin jigniri. Iar o relatie deficitara nu se poate remedia prin expresii de genul celor cu care o „incurajai” pe Aniy.

Poti oricand sa revii, asa cum am scris in singura regula cu privire la comentarii de pe acest blog, cu „un cuvant bun, frumos, de incurajare”.

Un lucru bun la comentariul tau – faptul ca „te-ai aprins” putin (putin cam mult, daca ma intrebi pe mine…) arata faptul ca te-a impresionat povestea lui Aniy. Si, probabil, si a altora de pe acest grup de suport. Bine ai venit!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

