Andrada

31 10 2008
Andrada (14:58:31) : 

pur si simplu vreau sa mor…nujtiu de ce m`am nascut…k sa creez numai probleme.?…nu are niciun rost sa mai traiesc….sunt in plus…incurc lumea…..spuneti`mi ceva metode mai simple de sinucidere


Andrada (15:11:50) :  

aaa…si nu ma sinucid din dragoste…nici pe departe…:-j….la varsta mea (15 ani) ar trebui sa ma bucur de adolescenta….dar nu se poate….decat sami supar parintii si bunicii..mai bine mor…ajutati`ma`…va rog…nu mai are rost sa traiesc:((

 

Acțiuni

Information

4 responses

31 10 2008
addsalu

Andrada, te rog mult sa te linistesti si sa ne spui despre ce este vorba. Asa cum sper ca ai avut ocazia sa citesti si din experientele altora, suntem aici pentru a incerca sa te ajutam sa depasesti problemele prin care treci. Nu face nimic pripit, TE ROG!

Ce s-a intamplat de te-a putut supara atat de tare incat sa ajungi sa spui, la 15 ani, ca nu stii de ce te-ai nascut si ca nu mai are rost sa traiesti?

Tin sa iti spun ca majoritatea membrilor acestui grup virtual de suport stiu despre ce vorbesti, pentru ca au trecut prin sentimente asemanatoare. Deci poti avea certitudinea faptului ca nu vorbim din complezenta, ci chiar suntem dispusi sa ascultam si sa intelegem.

Asteptam povestea ta! Pana atunci, te rog incearca sa te linistesti si sa nu faci nici un gest pe care sa-l regreti!

Cu prietenie,
Adrian

3 11 2008
addsalu

@Animaliciul – De data asta doar ti-am sters comentariul. La urmatoarea abatere intri la spam! Te rog sa citesti cu atentie regulile cu privire la comentarii. Daca nu ai nici un cuvant bun de adresat cuiva, ai libertatea sa te abtii, in caz contrar eu imi voi rezerva dreptul de a te trece la spam.

Multumesc pentru intelegere!

Adrian

4 11 2008
ergo sum

Andrada,
Eu te iubesc
La virsta ta am incercat
N-a reusit,tehnologic
Hristos e raspunsul
Noi te iubim
Te rog sa ne dai un semn ca existi
Tie iti lipseste iubirea mamei
Si stima de tine
Trebuie sa trtaiesti
Pentru ca meriti

29 07 2010
ene paraschiva

Draga Andrada, ma doare ca esti ata de trista. Eu am pierdut un copil si am cunoscut starile tale dar am reusit sa le depasesc. Daca ai nevoie de o mama care sa te inteleaga sunt aici.

Lasă un răspuns

