Ank

16 09 2008

De la: Ioana

Sa vedeti ce msg de adio mia trimis o prietena emo :

 

 

In seara asta imi iau adio de la cele mai bune prietene ale mele:getu&ioana.

Vreau a va pun k ati fost cele mai bune prietene si k va besc mult.

Getu acesta a fost ultima seara in care ne-am distrat si a fost super sa fiu cu tine si sa am prietenia ta .

Ioana azi a fost ultima zi in care am vb si vreau a iti spun k indiferent dk sa intamplat te besc mult si am sa te am in suflet oriunde as fi.Dak nu esti fericita nu are rost sa traiesti asa k de asta am ales sa fac acest lucru care nu este o gluma vb foarte serios.

Nu ma judecati ptr k numai eu stiu ce este in sufletul meu.

In cea ce il priveste pe iubirea mea ce sa spun k nu o merita. Ma doare lucrul k nu ii pasa ,dar asta e sa iubesti si sa nu fi iubit nu doresc la nimeni (cu mici exceptii),e o durere groaznica.Aceasta seara ma trezit la realitate si ma coborat cu picioarele pe pamant mi-am dat seama de multe chestii.

Moartea nu ma sperie ci ma sperie ce las in urma mea. Dar stiu k o sa ma uitati cu timpul si k no sa mai tineti minte k am facut impreuna si cine a fost ank.

Vreau sa va spun k nu e o gluma si k maine cand o sa auziti clopotele k bat va rog sa imi aprindeti o lumanare. Si voi sa fiti fericite si iubite asa cum nu am fost eu.

Va iubesc mult la fel k pe bebe meu.

Moartea e cel mai bun lucru si aceste cuvinte le spun cu lacrimi in ochi. Aratatii si lui msg-ul.

Adio iubire,prietene ,viata.

I-am lasat si la mama o scrisoare cereti-o sa o cititi si voi ,acolo scrie tot. Adio

 

 
…o cheama Ank are 13 ani jumate… nu sa sinucis pana la urma, dar tot are de gand…

Acțiuni

Information

One response

16 09 2008
addsalu

Ioana,

Iti multumesc mult pentru ca ne-ai trimis aceste randuri. Grija ta fata de Ank dovedeste calitatea ta de prietena.

Vreau sa iti spun cat se poate de deschis faptul ca, in asemenea situatii, singurul lucru care ar trebui sa te preocupe, ca prietena, este siguranta ei. Daca stii ca vrea sa isi faca rau si tu insati nu ai pregatirea necesara pentru a putea incerca sa intervii, cere ajutor! Aici, contrar aparentelor, cu cat stiu mai multe persoane, cu atat este mai bine. Cred ca ar fi bine sa vorbesti cu parintii ei. Fiind prietene bune, tu stii mai bine decat oricine altcineva care dintre parinti este mai apropiat de ea. Cu acela trebuie sa vorbesti, NEAPARAT!

Apoi, ideal ar fi daca ai putea sa il convingi pe acel parinte sa mearga la un medic – un psihiatru. NU inseamna in nici un caz ca este nebuna. Vreau sa fii convinsa de lucrul acesta. Pur si simplu, ea trece printr-o perioada extrem de dificila acum, iar lucrul acesta poate avea mai multe cauze. Din ce imi dau eu seama din ce mi-ai scris, cred ca este vorba despre o dezamagire in dragoste, despre dragostea ei neimpartasita si despre o deziluzie puternica suferita recent. Dar s-ar putea sa fie si cauze mai profunde, iar un medic psihiatru ar putea confirma. In plus, el stie exact ce are de facut pentru a-i arata care sunt consecintele unui asemenea gest si de a o ajuta sa se razgandeasca.

Apoi, eventual, dupa un timp, daca tot nu revine la ganduri mai bune, dar depaseste totusi momentul, poate va fi de acord sa ne scrie si noua, aici, si vom incerca sa o ajutam si noi cum putem.

Dar acum, avand in vedere ca stiti doar voi, si ca voi ne-ati scris, cerandu-ne intr-un fel ajutorul, voi sunteti singurele in masura sa faceti ceva. Vorbiti cu parintii, neaparat, chiar daca asta inseamna sa stricati, temporar, prietenia cu ea; mai tarziu, cand va putea accepta care a fost miza, va va fi poate recunoscatoare. Insa chiar daca nu va fi asa, voi veti fi linistite, stiind ca ati facut tot ce a tinut de voi pentru a-i salva viata.

Apoi, incercati sa o scoateti din starea asta, petrecand timp impreuna. Ca prietene bune, mergeti intr-un parc, vizionati un film bun (de preferat comedii sau filme cu happy end), ascultati o muzica buna etc.

Nu uitati:
1. in problema aceasta, fiecare amenintare ca se sinucide trebuie luata in serios!
2. cu cat stiu mai multe persoane de intentia ei, cu atat va fi mai in siguranta. Atentie insa – lucrul acesta nu ii priveste insa pe acei copii la minte care pot fi rautaciosi sau care ar putea sa o necajeasca, avand acum un motiv in plus sa o tachineze, ci pe aceia carora le pasa de ea, care o iubesc!

Lasă un răspuns

