Deea (4) – vesti bune si sprijin pentru Ana

19 06 2008

Am revenit din nou pe aici dar de data asta cu vesti bune..in primul rand vreau sa va multzumesc k ati fost alaturi de mine in momentele acelea grele …k m’atzi ajutat sa depasesc acea perioada cumplita din viatza mea…voua va datorez totul..

am cunoscut un baiat la care tin mult si el la mine..mi’am recapatat viatza pe kre o aveam in trecut..prietenii si totul insa ce am trait in acele clipe nu voi uita niciodata..insa acum ma bucur de viatza shi cred k asa ar trebui sa facem cu totzii…

ana nu te mai gandi la moarte fiindca poti trece peste toate aceste momente cumplite shi care vor ramane o amintire urata..deci te rog eu mult nu te mai gandi la asa cv eu am ajuns sa regret k ma gandeam la suicid …dar am invatzat ceva ce iti spun shi tie ..dak ai ambitzie shi credintza poti trece peste orice problema…inca odata va multumesc!

Acțiuni

Information

One response

19 06 2008
addsalu

Nici nu ai idee cat de mult ma bucura – si ne bucura pe toti – vestile bune pe care ni le dai!

Conteaza mult sa stii ca oamenii alaturi de care incerci sa fii in anumite momente, pe care ii consideri prieteni desi nu ii cunosti, pentru care unii dintre noi chiar ne rugam, au reusit sa treaca prin acele momente dificile si acum sunt BINE!

Cred ca putine sunt lucrurile care te apropie mai mult de cineva, sufleteste vorbind, decat Acea intentie. Iar daca am reusit sa trecem IMPREUNA peste aceste lucruri, nu ai cum sa nu ramai prieten, atasat emotional, sa nu ramai macar cu sufletul alaturi de cei din grup. Vezi, Deea, tocmai ai descoperit ceea ce ne leaga pe noi, aici, ceea ce ne motiveaza sa le fim alaturi celor care, la fel ca si tine, au traversat astfel de clipe bulversante.

Acum, la randul tau, incerci sa ii ajuti pe altii… Si vei descoperi ca FIECARE cuvant bun pe care il spui cuiva CONTEAZA enorm. Asa cum a contat si pentru tine!

Bine ai revenit, si multumesc pentru ca, la randul tau, ni te-ai alaturat in incercarea noastra de a-i ajuta si pe altii care trec prin astfel de momente de cumpana.

Cu prietenie,

Adrian

Lasă un răspuns

