Dana (1)

18 05 2008

Candva am trecut prin momente extrem de delicate. O copilarie nefericita, traiam intr-un mediu ostil si lipsit de dragoste, eram nevoita sa fac anumite munci obositoare in timpul in care ar fi trebuit sa invat sau sa ies cu colegii… si cu toate astea aveam reprosuri, nemultumiri si alte lucruri negative din partea celor la care locuiam.

Pe langa toate astea, locuiam in acelasi oras cu mama mea-pe care o vedeam rar, ea avand familia ei de care se ingrijea. Ma simteam in plus, singura, abandonata intr-o lume potrivnica, simteam ca nimic nu va redresa situatia, ca sunt ratacita intr-o lume in care am aparut din intamplare. Ma intrebam de ce…de ce sa sufar..de ce Dumnezeu a vrut sa apar…refuzam viata la un moment dat, traiam in virtutea inertiei..pana cand ….a venit si gandul acela amar de a ma desparti de aceasta lume…..

E REGRETABIL SI II SFATUIESC PE TOTI CEI CARE AU ASEMENEA IDEI SA RENUNTE….acum am o mie de motive cel putin pentru care merita sa traiesc.

Voi continua aceasta postare pentru ca un alt motiv pentru care iubesc viata-cel de-al treilea copil al meu-s-a trezit si are nevoie de afectiunea si ingrijirea mea….

Acțiuni

Information

One response

18 05 2008
addsalu

Bine ai venit, Dana!

Am decis sa iti protejez identitatea, in ciuda deschiderii tale. Cred ca este mai bine asa. Te rog sa te semnezi doar „Dana”. Numele de familie nu conteaza aici. Tot ce ne intereseaza este OMUL, persoana din spatele acestuia. Suntem aici pentru a asculta, pentru a ajuta si pentru a fi ajutati. Oricine este dispus sa o faca este mai mult decat binevenit aici!

Ti-am facut o categorie numai a ta. Asteptam cu nerabdare postarile tale – si te rog sa le faci direct aici, pentru a putea fi urmarite mai usor de membrii grupului si de eventualii vizitatori ai blogului!

Pupa-l pe micut si din partea membrilor grupului nostru!

Cu apreciere,

Adrian

Lasă un răspuns

