Dayanna (5)

14 05 2008

Multumesc mult pentru mesaj dar mai ales pentru rugaciunile dumneavoastra si a domnului Parinte.Sunt o persoana echilibrata totusi.

Nu as putea sa fac rau celor dragi mie si intradevar daca as face un gest necugetat ar suferi enorm si nu le-ar fi mai usor asa cum ati remarcat.

Nu mai putem face refinantare pentru ca suntem in baza de date si nu ne mai crediteaza nimeni chiar daca ulterior am achitat totul la zi (inclusiv dobanzi penalizatoare).

Am facut deja ceea ce ne-ati sugerat si am hotarat sa platim cate un credit din bani pe care-i avem pana terminam cu toate datoriile.Ca sa pot sustine si eu casa cat de cat am discutat cu cineva care are o fetita mai mica cu vreo 2 luni ca a mea si o s-o aduca la mine ca sa am grija si de ea contra cost.Am hotarat sa fac si un curs on line de contabilitate si sa-mi iau de lucru acasa pe langa fete sau seara.

Mi-au trecut gandurile negre…dar va multumesc.Sunteti un om cu suflet mare si Dumnezeu de Sus sa va ajute in tot ceea ce faceti.Mi-ar face placere sa tinem legatura daca nu va deranjeaza.
 
Cu stima,
Dayanna

Acțiuni

Information

3 responses

14 05 2008
addsalu

Dayanna,

Sigur ca nu ma deranjeaza. Cum ar putea sa ma deranjeze?

Pana la urma, vezi, se gasesc solutii… Totul este sa nu te lasi prada disperarii si gandurilor negre.

Acum as avea eu o mare rugaminte. Dupa cum stii, mai am un blog dedicat exclusiv acestui topic – suicidul. Cu permisiunea ta, as vrea sa postez si acolo toata discutia noastra – evident, fara date de contact, adrese de mail etc. Cred ca toata povestea asta s-ar putea sa ii ajute pe altii care, poate, ar putea trece prin aceleasi probleme ca si tine. Acesta este scopul acelui blog – care, de fapt, se vrea a fi o mica comunitate virtuala, un grup de suport pentru cei care au astfel de ganduri sau care cocheteaza cu suicidul. Citind diverse povesti adevarate in care sa se regaseasca, oamenii se simt incurajati. Gandeste-te la tine… Daca nu ai fi gasit acele randuri pe un blog, poate ca nu ai fi scris nicaieri… sau nimanui.

Normal, poti sa spui nu, si atunci vom sti doar noi – eu, tu si pastorul R. Dar cred din suflet ca si altii ar putea fi ajutati sau incurajati daca ar citi aceste randuri care – slava Domnului! – au avut si un final fericit!

Adrian

14 05 2008
Dayanna M

M-as bucura daca randurile scrise de mine i-ar putea ajuta si pe alti.Puteti sa le postati fara probleme pe blog.

Va multumesc inca o data si Dumnezeu sa va lumineze si sa va indrume sa puteti ajuta cat mai multi oameni!

Cu stima,
Dayanna

14 05 2008
addsalu

Multumesc si eu pentru acord si pentru decizia ta de a continua sa lupti, sa traiesti, sa-i ajuti si pe altii care trec prin probleme similare…

Esti binevenita oricand aici. Experienta ta ne prinde bine oricand – atat noua, cat si celor care ne viziteaza ocazional sau regulat.

Adrian

Lasă un răspuns

