Dayanna (1)

30 04 2008

Am citit ca sunteti licentiat in teologie si am mai citit pe blogul
dumneavoastra ca atunci cand crezi ca nu mai ai nici o speranta e bine sa
vorbesti cu cineva. Eu sunt intr-un astfel de moment!

NU mai vad nici o
solutie…viata mea in acest moment este un chin si din cauza asta ii
chinui si pe cai pe care ii iubesc din tot sufletul si totusi nu am cu
cine sa vorbesc.Pe uni ii protejez sa nu sufere si ei …..altora nu pot
sa le spun pentru ca s-ar putea sa ma afecteze tot pe mine ceea ce as
destainui.

Singura speranta mi-a ramas Dumnezeu…ma rog, plang si ma
rog si am impresia ca nu ajunge nimic din rugamintile mele la Cel de
Sus!

Mi-a trecut si gandul sinuciderii prin cap dar am o fetita de 2 ani si
nu suport gandul ca n-o s-o mai vad!

 

 

NOTA: Dayanna m-a contactat initial pe celalalt blog al meu – http://addsalu.wordpress.com. Dupa ce a reusit sa treaca peste acea perioada de criza, i-am cerut (si mi-a acordat) permisiunea de a posta corespondenta noastra aici, pe blogul dedicat acestui subiect delicat, in speranta ca vor putea beneficia si altii.  

Desigur, a trebuit sa cenzurez o serie de date personale, pentru a asigura protectia anonimatului (pe care am garantat-o mereu celor care m-au/ ne-au contactat).

Acțiuni

Information

2 responses

30 04 2008
addsalu

@Dayanna – te voi contacta in privat, pe adresa de mail pe care ai
trecut-o aici. Ma bucur mult pentru ca te-ai gandit la fetita ta atunci
cand ti-au trecut prin minte acele ganduri. Nu te gandi doar ca nu ai mai
vedea-o daca ai face acel gest, ci gandeste-te si la faptul ca i-ai
putea marca intregul destin… Toata viata ei s-ar gandi si ar incerca sa
isi explice „de ce? de ce ai facut-o?”

Daca ai timp, incearca sa citesti cateva marturii ale unor astfel de
supravietuitori ai unor sinucigasi pe blogul pe care l-am dedicat celor
care cocheteaza cu gandul sinuciderii sau care sunt supravietuitori,
urmasi ai unor oameni care au ales suicidul. Adresa este
https://suicid.wordpress.com.

Te voi contacta in cursul zilei de azi. La prima vedere, cred ca ai
nevoie nu de un psiholog licentiat si in teologie, ci mai degraba de un
pastor. Il voi contacta pe un amic de-al meu, il voi ruga sa citeasca ce
ai scris aici si, cu permisiunea lui, iti voi trimite datele sale de
contact.

Intre timp, ti-as sugera sa (re)citesti cartea Iov. Pe mine unul m-a
ajutat mereu in vremuri negre… Era un prilej permanent de a-mi reminti
ca situatia mea nu-i este necunoscuta lui Dumnezeu si ca, oricat de
multe ar fi problemele cu care m-as confrunta intr-un anumit moment,
Dumnezeu a fixat o limita, dincolo de care nu se va trece… Iar la
sfarsitul tuturor, daca voi ramane in viata in ciuda tuturor greutatilor si a
tentatiilor de a o termina cu viata asta (vei vedea ca si Iov a fost
ispitit sa o faca…), vei vedea binecuvantarea lui Dumnezeu…

Nu e usor, dar nimeni nu ne-a promis ca va fi usor… Iisus Christos
ne-a spus ca vom avea necazuri… dar ne-a spus si „indrazniti, caci Eu
am biruit lumea”, un fel de „capul sus, copii, caci eu voi fi cu voi,
nicidecum nu va voi parasi”…

14 05 2008
addsalu

Dayanna,

Nu stiu daca asta este numele tau, dar nici nu mai conteaza.

Iti multumesc pentru increderea pe care mi-ai acordat-o scriindu-mi acele randuri. M-am grabit sa iti raspund pe blog si, asa cum ti-am promis acolo, ti-am scris si in privat.

Am vorbit cu un pastor pe care il cunosc bine. Eu, daca as avea probleme, la el m-as duce. L-am rugat sa citeasca randurile pe care mi le-ai scris si sa imi spuna daca ma poate ajuta, vorbind cu tine, ascultandu-te si incercand sa te ajute intr-un fel sau altul. Este mai mult decat deschis sa o faca.

M-a rugat sa iti dau datele lui de contact:

Pastor R.

tel: XXXXXXXXXX

e-mail: XXXXXXXXXXXXXX

Te rog mult, contacteaza-l azi, daca se poate. Nu stiu din ce localitate esti. Noi suntem in Bucuresti. Daca esti din Bucuresti, poate poti merge la el la birou maine, sau vineri, sau sambata.

Daca nu poti merge la el la birou, macar suna-l, sau incearca sa ii trimiti un e-mail in care sa ii spui exact despre ce e vorba. Daca optezi pentru varianta e-mailului, desi eu cred ca e mai bine sa mergi la el la birou, sau sa vorbesti la telefon macar, te rog sa imi trimiti si mie mailul pe care i-l trimiti (adaugand adresa mea la CC: ).

Orice ai hotari, te rog, pentru numele lui Dumnezeu si de dragul fetitei tale, nu face nimic nechibzuit! Suicidul nu a fost si nu va fi niciodata solutia. Oricat de grele ar fi problemele, ele trebuie sa isi gaseasca o rezolvare! Mai bine intareste-te, imbarbateaza-te, hai sa vorbim si sa vedem impreuna ce este de facut, cum poti merge mai departe. Pentru ca este evident ca ai nevoie de ajutor in aceasta etapa. Iar noi suntem aici si vrem sa incercam sa te ajutam. Atat cat o putem face. In rest, ne putem ruga, la randul nostru, pentru tine. Asta oricum o facem deja amandoi.

Capul sus! Incearca sa vorbesti cu R. cat de curand posibil, sau scrie-ne!

Adrian

Lasă un răspuns

