Deea (3)

27 04 2008

Ma simt ingrozitor…vreau sa trec peste toate aceste lucruri dar toate ma descurajeaza..sau poate chiar eu…

aseara am fost la Inviere…am stat toata noaptea…ma simteam mai bine parca dar knd l’am vazut pe paul trecand prin fata Bisericii am inceput sa ma gandesc tot mai mult la el…nu stiu de ce parca il asteptam sa sa intoarca sa il mai vad makr odata…dar nu s’a mai intors…m’am simtit ingrozitor…

fostele mele prietene stateau la cativa pasi de mn dar nici nu m’au salutat iar toata lumea se uita la mn intr’un mod ciudat…stiti sentimentul acela knd cineva te priveste de sus…

erau niste baieti in spatele meu shi unul din ei a spus k eu ce caut pe acolo…k sunt satanista shi lucruri dinastea…dar ii inteleg asta eu mi’am facut’o cu mana mea…dar vreau sa se termine odata vreau ca toata lumea sa stie k m’am schimbat..vreau sa la dovedesc asta dar nu ma lasa..ma ignora total…

in drumul spre casa kre park a durat o vesnicie m’am tot gandit la paul…dc a trebuit sa mi se intample mie asta???el chiar tinea la mn????

mi’am tot pus aceste intrebari dar nu pot sa le gasesc un raspuns…poate k asta e pedeapsa pntru faptul k am renuntat la credinta mea…

dar poate cum multi stiti dragostea e oarba…

HRISTOS A INVIAT SI UN PASTE FERICIT!

Acțiuni

Information

One response

27 04 2008
addsalu

Deea,

In primul rand felicitari pentru ca te-ai hotarat sa mergi din nou la biserica! Daca ai revenit la credinta ta, asa cum ne-ai spus mai devreme, atunci acesta este un gest cat se poate de normal – sa mergi la bise.

Apoi, faptul ca mergi acolo… o faci pentru tine, pentru sufletul tau… nu pentru prieteni… Sau, mai corect spus, pentru asa-zisii prieteni de vreme buna.

Ranile din dragoste sunt cele mai profunde, mai ales la varsta ta, cand pui atata pasiune si atata suflet. O sa te doara ceea ce iti spun, dar eu unul ma indoiesc sincer ca Paul are aceleasi sentimente ca si tine. Dealtfel, din cate ne-ai spus, ti-a spus-o verde in fata ca s-a folosit doar de tine, de sentimentele tale fata de el, pentru „a te face ca el”. Nu te mai lasa folosita de el! Nu-l lasa sa te domine in felul acesta!

Deea, schimbarea trebuie sa se produca mai intai inaultrul tau. Daca aceasta exista, atunci mai devreme sau mai tarziu se va vedea si in exterior.

Stii care este lucrul cel mai grozav la Dumnezeu? Ca este ca un tata care, atunci cand fiul risipitor pleaca, asa cum ai facut tu cu „satanismul”, din dragoste pentru Paul, El nu iti intoarce spatele.

Cat despre ideea de pedeapsa pentru ca ai renuntat la credinta ta… da-mi voie sa iti anexez aici relatarea biblica despre care iti povesteam. De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, cred ca iti voi anexa intregul capitol 15 din Evanghelia Sfantului Luca. Cred ca vei intelege exact ceea ce vreau sa iti spun… si sper sa iti aline o parte din framantari… sa iti raspunda la o parte din intrebari…

„Toti vamesii si pacatosii se apropiau de Iisus ca sa -L asculte. Si Fariseii si carturarii cirteau si ziceau: ,,Omul acesta primeste pe pacatosi, si maninca cu ei.„

Dar El le -a spus pilda aceasta: ,,Care om dintre voi, daca are o suta de oi, si pierde pe una din ele, nu lasa pe celelalte nouazeci si noua pe islaz, si se duce dupa cea pierduta, pina cind o gaseste? Dupa ce a gasit -o, o pune cu bucurie pe umeri; si, cind se intoarce acasa, cheama pe prietenii si vecinii sai, si le zice: ,Bucurati-va impreuna cu mine, caci mi-am gasit oaia care era pierduta.` Tot asa, va spun ca va fi mai multa bucurie in cer pentru un singur pacatos care se pocaieste, decit pentru noua zeci si noua de oameni neprihaniti cari n’au nevoie de pocainta.

Sau care femeie, daca are zece lei (Greceste: drahme.) de argint, si pierde unul din ei, nu aprinde o lumina, nu matura casa, si nu cauta cu bagare de seama pina cind il gaseste? Dupa ce l -a gasit, cheama pe prietenele si vecinele ei, si zice: ,Bucurati-va impreuna cu mine, caci am gasit leul, pe care -l pierdusem.` Tot asa, va spun ca este bucurie inaintea ingerilor lui Dumnezeu pentru un singur pacatos care se pocaieste.„

El a mai zis: ,,Un om avea doi fii. Cel mai tinar din ei a zis tatalui sau: ,Tata, da-mi partea de avere, ce mi se cuvine.` Si tatal le -a impartit averea. Nu dupa multe zile, fiul cel mai tinar a strins totul, si a plecat intr’o tara departata, unde si -a risipit averea, ducind o viata destrabalata. Dupa ce a cheltuit totul, a venit o foamete mare in tara aceea, si el a inceput sa duca lipsa.
Atunci s’a dus si s’a lipit de unul din locuitorii tarii aceleia, care l -a trimes pe ogoarele lui sa -i pazeasca porcii. Mult ar fi dorit el sa se sature cu roscovele, pe cari le mincau porcii, dar nu i le da nimeni.
Si -a venit in fire, si a zis: ,Citi argati ai tatalui meu au belsug de pine, iar eu mor de foame aici!
Ma voi scula, ma voi duce la tatal meu, si -i voi zice: Tata, am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta, si nu mai sint vrednic sa ma chem fiul tau; fa-ma ca pe unul din argatii tai.` Si s’a sculat, si a plecat la tatal sau.

Cind era inca departe, tatal sau l -a vazut, si i s’a facut mila de el, a alergat de a cazut pe grumazul lui, si l -a sarutat mult. Fiul i -a zis: ,Tata, am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta, nu mai sint vrednic sa ma chem fiul tau.`
Dar tatal a zis robilor sai: ,Aduceti repede haina cea mai buna, si imbracati -l cu ea; puneti -i un inel in deget, si incaltaminte in picioare. Aduceti vitelul cel ingrasat, si taiati -l. Sa mincam si sa ne veselim; caci acest fiu al meu era mort, si a inviat; era pierdut, si a fost gasit.` Si au inceput sa se veseleasca.

Fiul cel mai mare era la ogor. Cind a venit si s’a apropiat de casa, a auzit muzica si jocuri. A chemat pe unul din robi, si a inceput sa -l intrebe ce este. Robul acela i -a raspuns: ,Fratele tau a venit inapoi, si tatal tau a taiat vitelul cel ingrasat, pentruca l -a gasit iaras sanatos si bine.` El s’a intaritat de minie, si nu voia sa intre in casa.
Tatal sau a iesit afara, si l -a rugat sa intre. Dar el, drept raspuns, a zis tatalui sau: ,Iata, eu iti slujesc ca un rob de atitia ani, si niciodata nu ti-am calcat porunca; si mie niciodata nu mi-ai dat macar un ied sa ma veselesc cu prietenii mei; iar cind a venit acest fiu al tau, care ti -a mincat averea cu femeile desfrinate, i-ai taiat vitelul cel ingrasat.`,Fiule`, i -a zis tatal, ,tu intotdeauna esti cu mine, si tot ce am eu este al tau. Dar trebuia sa ne veselim si sa ne bucuram, pentruca acest frate al tau era mort, si a inviat, era pierdut si a fost gasit.„”

Lasă un răspuns

