Deea (1)

27 04 2008

buna…numele meu e deea…

sunt disperata…vreau un sfat insa nu am puterea sa ii dezvalui cuiva apropiat ce simt….

o sa incep prin a va povestii….sunt in cls a 10 la filo..problema mea e uramtoarea:intr’o zi am vazut la stiri un reportaj despre satanisti..shi am inceput sa ma interesez de aseamnea persoane..shi am inceput sa caut asemanea persoane in orasul meu..sunt destule..

am inceput sa vb pe mess cu un baiat…era …fara sa imi dau seama m’am indragostit de el…imi povestea lucruri ingrozitoare pe kre le facea dar nu imi schimbam parerea despre el in nici un fel…dar cu tmp nu mai aparea pe mess…ma durea sufletul..

atunci mi’am dat seamna k il iubesc…shi intr’o zi o prietena mi’a prezentat un baiat dragutz …am iesit de cateva ori in oras cu el…eram deja impreuna..mai k il uitasem pe celalalt..pana knd intr’o seara paul(pr meu) a zis k nu vrea sa imi mai ascunda nik shi a recunoscut k e satanist…shi k defapt el vb q mn pe mess…am fost putin suparata dar mi’a trecut…il iubeam fff mult…

mi’a cerut dupa un tmp sa devin de’a lui shi k o proasta am acceptat….mi’a spus k ma iubeste fff mult…imi spunea asta des…

eram din ce in ce mai inchisa in mine..mi’am pierdut toti prietenii..

totul mergea super pana intr’o seara knd mergand spre casa paul mi’a spus k nu mai putem fii impreuna pt k a reusit ce si’a propus sa devin de’a lui…mi’a spus k ma iubeste dar e interzis asta in credinta lor sau ce naiba o fii….da atunci sufar enorm…

am revenit la credinta mea shi regret enorm k am facut acel lucru…aqm vreau sa mor..asta e tot ce imi doresc…nimeni nu ma accepta asa cum sunt..

toti ma ignora shi stiti ce tare doare knd intrebi pe cnv ceva shi pur shi simplu park nu te vede????….nu mai suport viata asta…nimeni nu ma iubeste…vreau sa mor!!!!!!!…asta e tot ce imi doresc pt k nu mai am pt ce trai…ce sa fac sa revin la ce am fost imainte???????…va rog ajutati-ma!!!!

Acțiuni

Information

4 responses

27 04 2008
addsalu

Deea – am citit ce mi-ai scris. Un raspuns rapid acum, pentru ca in momentul acesta este trecut de ora 2 noaptea aici. Tocmai am adus de la aeroport pe cineva, si maine dimineata (adica azi… ) la ora 11.30 imi inmormantez bunicul. Este singurul mesaj la care am raspuns, si asta pentru ca inteleg urgenta.

Stiu cum e cand cineva te ignora. Asa cum ai trecut tu prin faza asta, fiecare membru de pe grupul acesta virtual cred ca s-a confruntat cel putin o data in viata cu ceva similar.

Ai intrat intr-un cerc primejdios, dar te rog mult nu dispera! Si, mai mult decat toate, te rog mult promite-mi ca nu faci nimic necugetat!

Tu acum simti ca nimeni nu te iubeste. Ei bine, te contrazic. Chiar daca nu poti simti, vedea sau crede asta, te inseli. Maine, duminica, sarbatorim INVIEREA. Este o celebrare a unui act savarsit de Cineva care, din dragoste pentru tine, a abandonat privilegiile de Dumnezeu si a luat trup de om, a suferit in locul tau, dupa care, semn ca Dumnezeu a primit jertfa lui, a inviat din morti a treia zi. Asta vom sarbatori maine!

De dragul Lui, si de dragul nostru, al tuturor din acest grup virtual de suport, nu face nimic necugetat! Vom incerca sa te ajutam asa cum putem mai bine. Iar daca eu unul voi constata ca problema ne depaseste, vom incerca sa te indrumam catre cineva care sa poata vorbi cu tine si sa te ajute sa depasesti momentul.

Un prim pas ar fi sa te rogi. Nu e nevoie sa te prefaci a fi o persoana evlavioasa. Fii directa si sincera. Poti sa ii spui lui Dumnezeu chiar ca te indoiesti sincer de existenta Lui, dar ca totusi incerci sa te rogi Lui pentru ca, in adancul tau, stii ca Singurul carre te poate ajuta cu adevarat este El. Pentru ca El este mai mare decat Cel care este in lume, decat Diavolul. El l-a invins deja, iar faptul ca vii inaintea Lui, ca te “aliezi” cu El, prin credinta, te pune intr-un fel la umbra unui scut impenetrabil. Te rog sa citesti Psalmul 91, din traducerile protestante, sau 90 din traducerea sinodala (ortodoxa). Il gasesti online, in orice varianta a Bibliei doresti. Te va ajuta sa intelegi mai bine ceea ce incerc sa iti spun.

Ma rog pentru tine, iti promit! Si sunt sigur ca o fac deja si altii care ti-au citit strigatul de ajutor.

Incearca acum sa te aduni, sa faci ce ti-am zis si, dupa aceea, sa ne scrii mai multe detalii pentru a putea intelege mai bine situatia ta.

Cu speranta ca nu vei face nimic necugetat, care i-ar face sa sufere enorm pe cei care te iubesc, chiar daca poate nu stiu sa ti-o arate asa cum ti-ai dori, astept sa imi spui ca traiesti si ca esti dispusa sa lupti impreuna cu noi. Odata ce ne-ai scris, nu mai esti singura!

Cu prietenie,

Adrian

27 04 2008
addsalu

Deea, dupa cum vezi ti-am facut deja o „categorie” numai a ta. Comentariile le gasesti si acolo unde le-ai postat initial, si aici, unde le-am pus acum, la locul tau cel nou. Asta inseamna ca esti „membra cu drepturi depline” a grupului nostru virtual de suport 🙂

Iti spun in mod „oficial” bun venit!

9 12 2013
Adrian

––––––––––––––––
George M a scris (9.12.2013):
––––––––––––––––
Sa mori de ce, din cauza unui idiot? Ce lucruri ingrozitoare facea? descrie-ne!
sa te omori pentru ce, pentru ca nu ai apucat sa te bucuri de viata?
un sportiv se accidenteaza cand e in glorie si sta pe banca un an, poate chiar doi, ce ar trebui sa faca, pentru ca a picat de pe culmi datorita accidentarii, sa isi puna capat zilelor?
gandeste pozitiv si imagineaza-ti ca satanismul este un simplu teribilism al tinerilor, nu este ceva real, este o tampenie!
Daca prietenul tau vrea adrenalina…….pune-l sa faca un sport periculos.

9 12 2013
Claudiu

Un suflet posedat este foarte egoist,aici nu trebuie sa intelegeti gresit,ca a-ti fii frica sa te apropii de o persoana sau de colectivul social unde iti desfasori activitatea si a respinge orice om,orice mijloc care te face sa te bucuri este foarte mare diferenta.Un om posedat,cred eu,ca isi incarca trupul si sufletul cu energie negativa,blocand orice gand care il face sa se simta bine,orice sentiment,spunand ca acesta nu este adevarat,ca nu exista,negand existenta sa si negand orice mijloc prin care o poate scoate la capat,psihic si sufleteste.A fii posedat,nu inseamna ca sufletul tau este inlocuit.Totul decurge din creier si alimentatie.Atunci ai reactii conforme gandirii tale.Este o mare diferenta de a-ti fii frica,si una de a nu te bucura de nimic.Eu ma bucur de servici,de colegii cu care mai glumesc si rand,de o cafea,de posibilitatea informatiei,de mancarea care-mi place,de un film…etc.Toate astea nu sunt “nimic”,munca care o faci tu,nu este un nimic,tu nu esti nimic,absolut nimic inseamna sa umbli dezbracat pe strada,deci…)))nici macar in aerul liber nu poti sa umbli dezbracat si poate nici aceasta nu inseamna,nimic,insa iluzoriu asa pare.Sunt lucruri mici care conteaza,care-ti duc existenta mai departe,indiferent de nivelul social.Ca esti nemultumit,si asta este o depresie,ca iti doresti mult,la fel,atata timp cat nu-ti permiti sa atingi senzatiile sufletesti.Practic suntem ca si lutul,ne modelam dupa societate si permisiune.Vroiam sa spun ca sunt chestii,anomalii care te deprima la un moment dat,pe moment pur si simplu nu ne dam seama.Trebuie sa pasim dupa ritmul care ne face sa ne simtim bine cu noi,asta nu inseamna ca ne opreste sa nu traim experiente sau diverse clipe.Uneori fugim de propria persoana si de alte personane din frica de a nu arata ca asta suntem.
Lumea este saturata,categoric din cauza vietii sociale.
Societatea este ca si un joc de strategie,multe din neplacerile si clipele vietii care le avem,ni le afecteaza societatea.Cum aceasta nu are ce face in fata fortei naturale asa nu avem nici noi ce face in fata ei ,”noi cei tineri”.Decat sa ne dezvoltam in adancul nostru,evident ca forta de a lupta se pierde in clipe ce razbat spernate,insa nimeni nu este mai josnic si mai prost,toti suntem speciali.Daca anii astia ni se par mai multi ani la un loc,asta nu inseamna ca in urmatorii 10-20 de ani totul va fi la fel.Noi ar trebui sa fim valul care schimba lumea in bine,generatia anilor 80,noi am mai apucat sa ne jucam in mod real,scenic.Sa aveti sarbatori fericite,insa nu aici pe site-ul de sinucigasi,mai mult,momente de panica!Numai bine.

Lasă un răspuns

